Добридень, мої любі!
Ось і настав новий навчальний тиждень.
Відпочили! Продовжимо навчання!
13 квітня, понеділок.
Літературне читання
Марія Познанська «Співай, соловейку!»
Навколишній світ
Весняні сторінки Червоної книги
с. 29-31, читати та уважно виконати завдання.
Математика
Формула вартості.
Марія Познанська «Співай, соловейку!»
Завдання на сьогодні: с. 169, виразне читання вірша, усно відповідати
на питання до віршика.
Біографія Марії Познанської
Марі́я Аваку́мівна Позна́нська (народилася 15 липня 1917 в селі Петрашівка, нині — село Гайворон Володарського району на Київщині, померла в 1995) — українська поетеса. Народилася в селянській родині. Марію з раннього віку привчали до роботи. Закінчивши школу, дівчинка спочатку працювала в польовій бригаді, а потім рахівником правління. Ще тоді вона навчилася любити і розуміти землю, поважати працю хлібороба. З дитинства писала вірші, складала пісні. Добираючи мелодії, дівчинка наспівувала їх подружкам. А ще Марійка полюбила поезії Т. Шевченка. Часто прибігала вона до столітнього кучерявого дуба, що ріс у кінці городу, щоб поплакати над долею нещасної Катерини.
Навколишній світ
Весняні сторінки Червоної книги
с. 29-31, читати та уважно виконати завдання.
На цьому уроці ви, діти, продовжимо знайомство з Червоною книгою України.
Формула вартості.
Завдання 5.Пригадай, як множити. Розв'яжи приклади із коментуванням.
Завдання 6. Рівняння можуть бути розв'язані різними способами.Тут треба підібрати корені рівнянь, використовуючи відомі властивості множення Логіка міркувань може бути наступною.
а) Ліворуч записано 4 доданки, кожен з яких дорівнює х. На підставі переставної властивості множення вираз праворуч може бути представлений у вигляді добутку 752 • 4, рівного сумі 4 доданків 752.Отже, х = 752.
б) На підставі розподільної властивості множення вираз, записаний ліворуч, може бути представлено у вигляді y • 5 + 7 • 5.
Порівнюючи його з виразом, записаним праворуч, одержуємо у = 8.
Українська мова
Види речень за метою висловлювання.
Завдання на сьогодні: с. 25-27,
вправа 46-51.
Починаємо наш урок як завжди з продовження висловлювання, вправа 46 виконується в зошиті.
Вправа 47. У підручнику запиши безвідривне сполучення літер та доповни рядок власними варіантами. Потім прочитай речення та пропиши його. добери синоніми до слова духмяний.
- запахущий
- ароматний
- пахучий
- духовитий
- пахнючий
- запашний
Вправа 48. Вчимося говорити правильно. Сьогодні говоримо про значення слова духмяний.
ДУХМЯ́НИЙ, а, е. Який має сильний, приємний запах; ароматний, запашний, пахучий. Мар'яна зриває духмяну траву… (Шиян, Гроза.., 1956, 485); В людських садах розцвітали духмяні груші (Гур., Новели, 1951, 13); * Образно.
Вправа 49. Перевір алгоритм встановлення зв'язку слів у реченні й допиши пропущений крок. На допомогу вам буде вправа 38.
1) Визнач основу речення.
2) Знайди залежні від підмета слова.
3) Знайди слова, що залежать або пояснюють присудок(група присудка).
4) Знайди залежні слова від інших членів речення.
Вправа 50. Подивись відео, а потім з'єднай назви речень за метою висловлювання.
Вправа 51. Допиши твердження,
14 квітня, вівторок.
Навколишній світ
Весняний святковий календар
Працюємо на с. 32-36, читати та
уважно виконати завдання( вишивку за бажанням).
Математика
Формула вартості. Множення на двоцифрове число.
Завдання: 4 частина, с. 5,№ 7-12.
Завдання 7. Обчисли усно найзручнішим способом. Відповідь запиши у підручник.
На підставі розподільної властивості множення:
а) 997 • 452 + 3 • 452 = 452 • (997 + 3) = 452 • 1000 = 452 000.
Результат добутку не залежить від порядку множників(переставна властивість множення) і порядку дій(сполучна властивість множення), отже:
б) 5 • 142 • 20 = 142 •(20 • 5) = 142 •100= 14 200;
в) 73 • 25 • 4 = 73 • (25 •4) = 73 •100 = 7 300.
Послуговуючись переставною і сполучною властивостями додавання, одержуємо:
г)384 + 92 + 116 + 8 = (384 + 116) + (92 + 8) = 500 + 100 = 600.
значення останнього виразу можна знайти, скориставшись правилом віднімання числа від суми і суми від числа:
д) (939 + 78) - 239= (939 - 239) + 78 = 700 + 78= 778.
Завдання 8. Розв'яжи рівняння в зошиті та зроби перевірку.
Завдання 9. УСНО. Дай відповідь на запитання.
а = b + 18 a більше за b на 18;
n - 4 = m n більше за m на 4;
c + 7 = d d більше за c на 7;
k - t = 5 k більше за t на 5;
x = y - 9 y більше за x на 9;
r - s = 12 r більше за s на 12.
Завдання 10. Склади вираз і знайди його значення при а = 8.
1 кавун = а
2 кавун = а - 3
3 кавун = (а - 3) • 2
Щоб знайти масу всіх трьох кавунів разом, треба скласти їх маси. Вираз буде таким:
а + (а - 3) + (а - 3) • 2.
Замість а підставляємо число 8 і знаходимо значення:
8 + (8 - 3) + (8- 3) • 2 = 8 + 5 + 10 = 23 (кг).
Отже, маса всіх трьох кавунів разом 23 кг.
Завдання 11. За схемою знайди ділене, дільник, частку і остачу.
а) а = 76, b = 17, с = 4, r = 8 76 = 17 • 4 + 8, 8 < 17
б) а = 81, b = 26, с = 3, r = 3 81 = 26 • 3 + 3, 3 < 26
Завдання 12. З вази можна або нічого не взяти, або взяти один фрукт, два чи три.
1) один персик;
2) один ананас;
3) один банан;
4) персик і ананас;
5) персик і банан;
6) банан і ананас:
7) персик, банан і ананас.
Українська мова
Види речень за метою висловлювання.
Працюємо на с. 27-28,
вправа 52-56.
Давайте пригадаємо про що ми дізналися вчора і подивимося знову відео.
Вправа 52 УСНО. Прочитай текст. Визнач мету кожного речення. Побудуй діалог(усно) з батьками , що їм найбільше подобається навесні.
Вправа 53. Прочитай текст. В підручнику постав розділові знаки в кінці кожного речення. Олівцем підкресли граматичну основу в розповідних реченнях.
Вправа 54. Прочитай словосполучення та продовж добирай прикметники.
Перші листочки клейкі, маленькі, зелені.
Вправа 55. Роз'єднай слова і прочитай речення. Спиши тільки питальні речення.
Склади 2 питальні речення про веснуй запиши їх.
Вправа 56. Випиши із прочитаних творів 3 спонукальні речення. Для зручності можна використати підручник "Літературне читання".
15 квітня, середа.
Літературне читання
«Як співає соловейко?» За Борисом Комаром,
Любов Забашта «Дивосвіт, дивосвіт...»
Завдання: с. 170, виразно читати.
Математика
Формула вартості. Множення на двоцифрове число.
Завдання: с.6-7, № 1-6.
Подивись відео з поясненням виконання завдань.
Українська мова
Види речень за інтонаційним оформленням.
Сьогодні працюємо на с. 28-29, вправа 57 - 61, повторити правило.
Починаємо наш урок як завжди з продовження висловлювання, вправа 57 виконується в зошиті.
Вправа 58. У підручнику запиши безвідривне сполучення літер та доповни рядок власними варіантами. Потім прочитай речення та пропиши його. Добери синоніми до слова берегти.
- глядіти
- охороняти
- оберігати
- зберігати
Вправа 60. Прочитай вірш. Підкресли кольоровим олівцем речення, у якому висловлена головна думка. Дай усно відповіді на питання.
Вправа 61.Допиши речення.На допомогу тобі відео.
16 квітня, четвер.
Навколишній світ
Весняний святковий календар
Ми сьогодні продовжимо тему весняних свят і будемо працювати на с.42-45, читати і виконати завдання.
7 квітня - Благовіщення.
Вербна неділя.
Великдень
Математика
Множення на двоцифрове число. Формула вартості.
Повторення.
Завдання: с. 7-8, № 7-14.
Завдання 7. Розв'яжи рівняння з коментуванням і зроби перевірку.
Завдання 8. Знайди корінь рівняння й зроби перевірку.
Завдання 9. Склади програму дій і обчисли. Вчора ви дивилися відео, де пояснювали це завдання. Подивіться це відео ще раз.
Завдання 10. Яке з чисел менше і в скільки разів?
y = x : 8 y менше за x у 8 разів
n = m • 3 n більше за m у 3 рази
a : b = 6 a більше за b у 6 разів
c • 10 = d c менше за d у 10 разів
p : 5 = r p більше за r у 5 разів
k : t= 2 k більше за t у 2 рази
Задача 11. Повторення формули об'єму паралелепіпеда.
V = a • b • c
a = 5 м
b = 6 м
c = 3 м
V = ?
V = 5 • 6 • 3 = 90 (м³)
Завдання 12-14 логічні.
Завдання 13.(підказка)
Перше число повинно закінчуватися на 5, щоб у відповіді в кінці стояв нуль. А починатися на найменше число, щоб проміжний результат складався з трьох цифр.
На мою думку перше число 115.
Друге число повинно примноженні на перше давати проміжний результат з чотирьох цифр.
Я гадаю, що це число 98.
Перевірити можна так:
115 • 98 = (115 • 8) + (115 • 90) = 920 + 10 350 = 11 270.
Літературне читання
Перевір свої досягнення
Сьогодні ви перевіряєте свої знання на с. 171 по розділу "Прийди, весно, з радістю!". Усно дайте відповіді на запитання, а потім за посиланням пройдіть тестування по цьому розділу до 18 квітня.
Українська мова
Види речень за інтонаційним оформленням.
Продовжуємо працювати над цією темою на с. 30-31, вправи 62-66.
Вправа 62. Прочитайте текст. Дайте усно відповіді на питання. Заспівай пісню Анжели Побужанської "Кольорова планета"
Яка головна думка пісні?
Доповни текст окличними реченнями на основі змісту пісні. Спишіть удосконалений текст у зошит.
Вправа 63. Прочитай словосполучення та продовж добирати прикметники.
Наприклад:
Планета Земля кольорова, єдина, велика, чудова.
Вправа 64. Прочитай і допиши речення. Наприклад:
Посадіть кожен деревце - і ліс буде шуміти.
Зацвіте Земля у вінку, якщо будуть всюди квіти.
Вправа 65. Прочитай вірш, дописуючи пропущені слова. На допомогу:
Андрій Протань
Щоб планету врятувати,
Нам про неї треба дбати,
Не смітити, не нищити природу,
Економно використовувати воду.
Квіти з корінням не рвати,
Довкола дерев не ламати,
Не руйнувати гнізда пташині,
Садити навкруг верби й калину.
Розчищати дерева й річки,
Криниці й маленькі потічки,
Про все навколо старанно дбати,
Бо потрібно планету нам врятувати.
Перебудуй речення в спонукально - окличне й запиши одне з них.
Вправа 66. ЗА БАЖАННЯМ.
17 квітня, п'ятниця.
Літературне читання
Біографія Василя Голобородько, його вірші.
Сьогодні ми, діти, працюєте в Хрестоматії нас. 56- 59. Познайомимося з українським поетом Василем Голобородьком.
Українська мова
Речення зі звертанням
Працюємо на с.31-33, вправи 67-71, повторити правила.
Вправа 67. Починаємо наш урок як завжди з продовження висловлювання, виконується в зошиті.
Вправа 68. У підручнику запиши безвідривне сполучення літер та доповни рядок власними варіантами. Потім прочитай речення та пропиши його. Підкресли орфограми.
Вправа 69. Вчимося говорити правильно. Сьогодні говоримо про слово видання.
Вида́ння — документ, який пройшов редакційно-видавниче опрацювання, виготовлений друкуванням, тисненням або іншим способом, містить інформацію, призначену для поширення
Вправа 70. Прочитай текст. Дайте усно відповіді на питання. Кольоровим олівцем підкресліть слова, які називають того, до кого звертаються. На допомогу:
Вправа 71. Запиши слова у формі звертання за зразком. Побудуй і запиши 2-3 речення зі звертанням.
Матуся- матусю, дочка - дочко, син - сину, книжка - книжко, земля - земле, українець - українцю, школа - школо.
Математика
Множення на двоцифрове число. Формула вартості.
Завдання: с. 9 – 10, №1-5. Закріплення та повторення вивченого матеріалу.
Завдання 1. "Бліц-турнір".
а) a• 3 + b • 5;
б) n • 6 + t;
в) y - k• 7;
г) a• (4 + 5).
Задача 2.
Щоб відповісти на питання задачі, треба гроші, які залишилися в Олексія, поділити на ціну жуйок. Ціна жуйок відома - 30 к. Гроші, що залишилися, можна знайти, якщо з усієї наявної суми відняти гроші, витрачені на печиво, цукерки та морозиво. (Шукаємо частину). Вартість печива дорівнює добутку його ціни та кількості, а суму грошей, котра була в Олексія, знайдемо, помноживши вартість монет і купюр на їхню кількість і додавши отримані суми.
1) 3 • 1 + 1 • 2 = 5 (грн) = 500 (к.) - було в Олексія;
2) 80 • 2 = 160 (к.) - коштує печиво;
3) 60 • 3 - 180 (к.) - коштують цукерки;
4) 160 + 180 + 70 = 410 (к.) - коштує вся покупка;
5) 500 - 410 = 90 (к.) - залишилося в Олексія;
6) 90 : 30 = 3 (шт.)
Відповідь: Олексій зможе купити 3 жуйки.
Завдання 3. Вирази величини у нових одиницях виміру.
4 грн 15 к. = 415 к. 4 км 15 м = 4 015 м
4 м 15 см = 415 см 4 т 15 кг = 4 015 кг
4 ц 15 кг = 415 кг 4 кг 15 г = 4 015 г
4 дм 15 мм = 4 015 мм 4 год 15 хв = 255 хв
Завдання 4. Набери вказану суму грошей найменшою кількістю купюр.
Завдання 5. Знайди помилки в запису й розв'язанні прикладів. Запиши та розв'яжи приклади правильно.
Спочатку для кожного випадку знаходьте та проговорюйте помилки в розв'язанні прикладів: невірно записані множники, невірно записано результат множення на число десятків двоцифрового множника, помилки в обчисленнях, невірно "знесені" нулі. На завершення запишіть та розв'яжіть приклади самостійно, перевіряючи потім правильність розв'язання за готовим зразком.
Комментариев нет:
Отправить комментарий