12.05-15.05

Дорогі друзі!
На цьому тижні заплановані перевірні роботи з різних предметів:
12 травня - англійська мова
13 травня - українська мова (списування)
14 травня -  математика (тестування)  
15 травня - літературне читання (тестування)
18 травня - навколишній світ(тестування)
Прошу вчасно виконувати роботи та пересилати мені.

Вівторок, 12 травня.
 Англійська мова 
Онлайн урок у системі ZOOM о 12.30.
Перевірна робота

Навколишній світ.
Травень – тріумф весни. Весняні зміни в житті рослин і тварин.

 Працюємо сьогодні на с. 66-69, читайте  та уважно виконуємо завдання. Цікаве відео по темі пропоную переглянути.





Українська мова
Текст-розповідь
Починаємо поглиблювати свої знання про види текстів і починаємо з тексту - розповіді, с. 60 – 62, вправи 137- 142.
Починаємо наш урок  з продовження висловлювання, вправа 137 виконується в зошиті.
Вправа 138. У підручнику запиши безвідривне сполучення літер та доповни рядок власними варіантами. Потім прочитай речення та пропиши його. Усно поясни вживання розділових знаків.
Вправа 139. УСНО. Вчимося говорити правильно. 
Народився в ...
НАРОДЖУВАТИСЯ, уюся, уєшся, недок., НАРОДИТИСЯроджусяродишсядок. 1. З'являтися на світ під час пологівЛюди народжуютьсящоб жити й працюватитворити щастя і зазнавати радість (Літгаз., 24.IX 1950, 1); Тут, у Моринцях,.. народився на світ великий Кобзар України (Мирний, V, 1955, 309); Уляна.. повісила в сінях дубову гіллячку з торішнім листям і віночок з хмелющоб дитина народилася здороваяк дуб, і кучеряваяк хміль (Тют., Вир, 1964, 522); // кимдля чого. Бути призначенимствореним для чого-небудь. - Є латинське прислів'я: "Поетами народжуються, а ораторами робляться" (Гур., Наша молодість, 1949, 133); Уся-уся вина і її, і Василини, і його, і всіх людей тільки в томущо вони народилися хліборобамищо вони хлібом годують світ, а самі не маютьйого... (Стельмах, І, 1962, 645); - Я не вмію думати про велике. Я народилась для звичайного життя (Довж., І, 1958, 350).
2. перен. З'являтисявиникатистворюватисяВ степу народжувалось місто - Його назвали містом Слави (ВоронькоПоезії, 1950, 39); Над селом у морозяному повітрі народжуються чарівні звуки (Ю. Янов., II, 1954, 223); В 1905-му році народився на Русі революційний клас - пролетаріатякий зумів підняти і селянську масу на революційний рух (Ленін, 20, 1971, 162); На Україні народилися перші радянські електронні лічильні машиниякі провадять тисячу математичних операцій за одну секунду (Наука.., 1, 1960, 9); // Пробуджуватисяохоплювати когосьщось (про думкипочуття і т. ін.). Такі мудрі думки народжуються в її дівочій головіначе їй не дванадцять років, а вдвоє більше (Донч., III, 1956, 44); Очіздавалосяпроникали Прохорові в саму душупримушуючи його теж хвилюватися від незвіданогоале привабливого почуттящо народжувалося в ньому (Шиян, Баланда, 1957, 5); // Наставати (про світанокранок і т. ін.). За вікном народжувався прозорий осінній ранок (Зар., Світло, 1961, 67); Далеко за Дніпром на обрії народився світанок (Собко, Вогонь.., 1947, 161).
Вправа 140. Пригадайте мовну карту, яку ви заповнили у впр. 132.
Вправа 141. Прочитайте з чого складається текст - розповідь.
Як писати твір-розповідь: лайфхаки – Українська мова та література
Вправа 142. Прочитай текст. Усно дайте відповіді на питання. Запишіть у підручник тему та мету тексту. Який це тип тексту? Усно докажи. За бажанням запиши текст у зошит. Допиши твердження.

Фізкультура/руханка. 

ДЗІДЗЬО. DZIDZIO. Оля Цибульська.

 Всеукраїнська школа онлайн


Математика
Підготовка до перевірної роботи.
Готуємося до перевірної роботи у вигляді тестування, а допоможуть нам завдання на с. 54, №64-67.
Завдання 64. Продовжи числовий ряд. Робимо у підручнику, дописуємо хоча б по 2 числа.
а) 0, 19, 38, 57, 76, 95.
б) 318, 422, 526, 630, 734.
в) 72 574, 72 561, 72 548, 72 535, 72 522.
Завдання 65. Вікторина " У світі музики". Розшифруйте прізвища відомих композиторів, розв'язавши приклади.
Подивіться відео про цих видатних композиторів.

Завдання 66. Устав пропущені цифри і зроби перевірку.
Завдання 67. Обчисли і зроби перевірку.Пригадай, як множити та ділити багатоцифрові числа на одноцифрові.




Середа, 13 травня
Літературне читання
Марфа Тимченко «Я хотіла побачити місто»
Знайомство з художницею, с. 186, читати.

МАРФА ТИМЧЕНКО

1922–2009

Марфа Тимченко
Марфа Ксенофонтівна Тимченко — майстер великого хисту і ши­рокого діапазону. Народилася вона 25 березня 1922-о року в селі Петриківка на Дніпропетровщині. Видатну роль у становленні Марфи Тимченко як художниці відіграла школа декоративного мистецтва, відкрита у Петриківці 1936-о року. Викла­дачі цієї школи — народні майстри. Вчили вони своїх учнів на зраз­ках місцевого, петриківського, орнаменту — спочатку учні копіювали твори старших прославлених петриківчанок (особливо часто звер­талися до творів Надії Білокінь), а потім переходили до власної творчої праці. І це вони робили під орудою таких майстринь, як відома вже й тоді Тетяна Пата. Декоративне малювання, яке досі було звичайним заняттям для кожного петриківчанина, набу­вало тепер характеру професії.
У 1936-у році Петриківська школа декоративного мистецтва надіслала малюнки Марфи Тимченко до Києва на виставку, і молода майстриня того ж року отримала премію. А 1938-о року її запросили до школи майстрів на­родного мистецтва, що виникла у Києві на базі колишніх централь­них експериментальних майстерень. З цього часу і починається розквіт творчого життя Марфи Тимченко.

Українська мова
Перевірна робота. Списування
Прошу у зошиті записати сьогоднішнє число та списати текст, автора не писати. Потім прислати мені роботу на електронну пошту natalikorolyok@gmail.com або у вайбер.

Математика
Підготовка до перевірної роботи.
Ми продовжуємо підготовку до перевірної роботи і сьогодні ми працюємо на с. 55, №68-72.
Завдання 68. Склади програму дій та обчисли приклади.
Завдання 69.Добери назву для кожної рівності. Сформулюй відповідне правило або властивість. Вам на допомогу:


Демонстраційні таблиці. Математика. 3-4 класи | Видавництво ГенезаПрезентація до уроку "Віднімання натуральних чисел"
Презентация на тему: "Властивості множення 5 клас. Вставити ...Презентация на тему: "МЕТА Дати початкові уявлення про ...
Завдання 70. Користуючись завданням 69 спрости вирази. Запиши у зошит.
Завдання 71. Знайди значення виразів, підставивши потрібне число.
Завдання 72. Склади і розв'яжи рівняння.
а)  х * 60 = 4320;
б)  х : 700 = 506;
в)  850 : х = 50.

Четвер, 14 травня
Літературне читання
Перевір свої досягнення

У підручнику на с. 187 прочитай питання до розділу "Візьму перо і спробую" та усно дай відповіді.

Навколишній світ
Весняний день рік годує.
Знайомимося ближче з турботами людей  навесні, с.70-73, читати і виконати завдання.

Фізкультура/Руханка ранкова.

 Всеукраїнська школа онлайн



Математика
Підсумкова перевірна робота. Тестування

Пройти тестування протягом дня за просиланням

Українська мова
Текст-розповідь
Продовжуємо вивчення теми та працюємо на с. 62-65, вправи 143 -147. 
Вправа 143. Підготуйтеся прочитати текст, переставивши абзаци за поданим планом. Ознайомтеся із поняттям план тексту.
Презентація "Текст. " Розвиток зв"язного мовлення
Визнач та запиши тип тексту. Усно продовжи основну частину тексту 1-2 реченнями. Запишіть за бажанням(необов'язково).
Вправа 144. Прочитай текст. Добери й запиши заголовок. Склади план у підручнику. Перекажи текст за складеним планом. Записувати не треба!!!
 

Вправа 145. Напиши текст-розповідь про місто Львів. Можна використати палітру речень.
Вправа 146. Прочитай словосполучення та продовж добирати прикметники.

Місто чарівне, унікальне, старе.

Вправа 147. За поданим планом складіть текст-розповідь про своє місто. ЗАВДАННЯ ОБОВ'ЯЗКОВЕ.

П'ятниця, 15 травня
Українська мова
Текст - опис

Продовжуємо поглиблювати свої знання про види текстів і сьогодні поговоримо про  текст - опис, с. 65 – 68, вправи 148- 154.
Починаємо наш урок  з продовження висловлювання, вправа 148 виконується в зошиті.
Вправа 149. У підручнику запиши безвідривне сполучення літер та доповни рядок власними варіантами. Потім прочитай речення та пропиши його. Усно поясни вживання розділових знаків.
Вправа 150. УСНО. Вчимося говорити правильно. 
Уявляти собі...
УЯВЛЯТИ, яю, яєш, недок.УЯВИТИ, уявлю, уявиш, док.перех.

1. Викликати у своїх думках, своїй свідомості який-небудь образ, картину, дію і т. ін. Соломії не так жалко було себе, як Остапа; вона уявляла собі, як він тепер лежить, хворий і самотній у пущі й вигляда її з очеретів.
2. Розуміти, усвідомлювати, знати. Вона певно не уявляє собі, як я її кохаю. 
3. тільки 2 ос. одн. і мн. Уживається в значенні вставного слова для загострення уваги на чому-небудь, зацікавлення чим-небудь. — На квартирі в мене телефон, це ж так належить директорові, і, уявляєш, всі дзвінки — чи з бригад, чи з району.. — всі через тебе! 
 Уяви (уявіть) [собі] — вставне слово, словосполучення, що вживається для загострення уваги на чому-небудь, зацікавлення чим-небудь, більшого переконання в чомусь. — Спокійна, розсудлива, прихильна [Варвара]. І, уявіть собі, бере всього-на-всього три карбованці на місяць.. Ми звикли до неї, вона до нас... І дітей любить... (Михайло Коцюбинський, II, 1955, 169)
Вправа 151. Пригадайте, що ви знаєте про текст - опис.
Твір-опис Журавель - презентація з української мови


Вправа 152.Прочитай про те,  з яких час складається текст-опис.
Текст-опис

Вправа 153. Прочитайте казку Василя Сухомлинського "Яка квітка конвалії". Усно дайте відповіді на питання.
 Продовж добирати прикметники до іменника квітка.

Квітка ніжна, пахуча, чудова, маленька.

Вправа 154. Прочитайте тексти. Визнач головну думку кожного з них і добери заголовки.( На лінії записуємо заголовок, а в рамочці - тип тексту.) Допишіть твердження.
                            
                               Літературне читання
Перевірна робота. Тестування.

Прошу протягом дня пройти тестування за посиланням 


Фізкультура/руханка.

 Артем Пивоваров та Анна Різатдінова

 

Математика
Повторення. Множини.

На цьому занятті ми повторимо наші знання про множини, с. 56, №73-75.
Завдання 73.Добери корені рівнянь і зроби перевірку. Запишіть у зошит.
Рішення:
Корені рівнянь підбираються методом проб та помилок. Але спочатку спрощуємо рівняння:
а) х * х + 4 = 29
    х * х = 29 - 4
    х * х = 25       
 Пригадуємо таблицю множення, яке число помноживши на себе дає 25. 
    х = 5
б) (х - 2) *(х+5) = 0
      Щоб добуток дорівнював 0, треба щоб один із множників дорівнював теж 0. 
Урок з математики з презентацією.
А х повинен бути однаковим у множниках. Тому я вважаю, що х = 2.
(2-2)*(2+5)=0
Завдання 74. Усно дайте відповіді на питання.
а) команда(пілоти+ стюарди;
б) фруктовий садочок;
в) транспорт;
г) караван.
Завдання 75.Дайте усно відповіді на питання.
До цієї множини належать Марс та Земля. Місяць це супутник Землі, а не планета. А Полярна зірка  знаходиться в сузір'ї Малої Ведмедиці.

Ось і все! Відпочивайте!!!

Бережіть себе!!!

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Фотоконкурс "Осінній пейзаж 2020"

 На осінніх канікулах діти проводять вільний час з користю. Між учнями класу проходить конкурс на найкращій осінній пейзаж 2020 року. Прошу ...