Дистанційні завдання(23.03-27.03)

23 березня(понеділок)
Математика

                              "Формула шляху. Розв’язування задач на рух"
На цьому етапі учні просуваються:
  •  в умінні будувати графічні моделі й формули залежності між величинами, котрі описують конкретні види руху;
  • у використанні таблиць для короткого запису задач на рух і аналізу умов.
https://www.youtube.com/watch?v=lsgrqwIJba8
Завдання: с 56-57,№ 1-7, відео, повторити формули руху.
Перед виконанням завдань 1-4 на с. 56 варто повторити формулу шляху  s = v * t  і її наслідку   v = s : t і   t = s : v.  Побудова формул залежить між швидкістю, часом і відстанню для конкретних випадків руху.
Завдання 1.
Формулу  s = 60 * t  є окремим випадком формули шляху s = v * t  при  v = 60 км/год.
Завдання 2.
Формула   v = 180 : t  є окремим випадком співвідношення v = s : t  при  s = 180 км/год.
Завдання 3.
Формула  s = v * 5 є окремим випадком формули шляху  s = v * t  при   t = 5 год.
Завдання 4.
Формула  t = 240 : v є окремим випадком співвідношення  t = s : v  при  s = 240 км.
Завдання 5 передбачено для опрацьовування автоматизованої навички використання формули шляху.
У завданнях 6-7 особлива увага приділяється навчанню табличного способу запису умови задач і їх самостійному аналізу.
Завдання 6.
-Щоб довідатися, скільки кілометрів пройшли верблюди за 3дні, потрібно додати відстані, пройдені ними за кожен з цих днів.(Шукаємо ціле.)Ці відстані невідомі, але ми можемо їх обчислити за формулою шляху, помноживши на час.
Завдання 7.
-Щоб порівняти швидкості вертольота й автомобіля, треба спочатку знайти їхнє значення, а потім від більшого числа відняти менше. Значення швидкостей знайдемо за формулою шляху, поділивши пройдену відстань на час руху.



Українська мова
                                    «Дієслово. Змінювання дієслів за числами»
Мета:  поглибити знання учнів про дієслово як частину мови та його граматичні ознаки; формувати вміння розрізняти дієслова серед інших частин мови; розвивати спостережливість, увагу, пам’ять, логічне мислення, зв’язне мовлення; виховувати  працелюбність
Діти закріплюють знання про дієслово, тренуються змінювати дієслова за числами.

Завдання: с 90-91, повторити правила, вправи 205-208.

   Навколишній світ

                  «Пробудження природи. Весна іде»
Учні повторюють ознаки весни та поширюють сої знання.
https://www.youtube.com/watch?v=C10LKvmtqro     

Завдання :4 частина, с 3-6, читати виконати письмово завдання.

                               Літературне читання
  «Біографія Карло Коллоді.
             К. Коллоді «Пригоди Піноккіо»
Мета: удосконалювати уміння виразного читання та переказування послідовності подій, уміння вживати у мовленні образні вислови; розвивати дослідницькі уміння: знаходити спільне та відмінне у пригодах головних героїв різних творів, давати їм оцінювальну характеристику; виховувати почуття співпереживання та справедливості.

Учні знайомляться з італійським письменником Карлом Коллоді та з його відомою у всьому світі казкою "Пригоди Піноккіо". 
Завдання: с 146-152, читати казку та скласти план.

24 березня(вівторок)

Математика

             "Формула шляху. Розв’язування задач на рух"

Завдання; с. 57-58, завдання 8-15
У завданні 8:
-щоб знайти відстань, пройдену поїздом, треба його швидкість помножити на час руху. Час відомий за умовою - 8 год Швидкість руху поїзда можемо знайти, знаючи, що за 5 год він пройшов 320 км. Тому за формулою шляху швидкість потяга дорівнює частці(320: 5)км/год.
Завдання 9-15 розраховані на повторення раніше вивченого матеріалу та закріплення формули шляху.
Українська мова
                                     «Дієслово. Правопис НЕ з дієсловами»
Мета:  поглибити знання учнів про дієслово як частину мови та його граматичні ознаки; формувати вміння розрізняти дієслова серед інших частин мови; розвивати спостережливість, увагу, пам’ять, логічне мислення, зв’язне мовлення; виховувати  працелюбність.

Завдання: с.91-93, вправи 209- 213, хвилинка каліграфії, повторення спільнокореневих слів.

Навколишній світ
"Весна іде"

Завдання:
4 частина с. 6-9, читати виконати завдання.

                  25 березня(середа)

                       Математика
"Формула шляху. Розв’язування задач на рух"
На цьому етапі учні роблять наступний кроку у засвоєнні формул шляху. У №1, с 59 розглядається більш складний вид залежності  між часом і відстанню до фіксованої точки. У цьому завданні  вперше зустрічаються з графічною моделлю руху, у якій об'єкт переміщається справа ліворуч, і з таблицею, де до множини значень змінної включено значення t = 0.
Завдання 2.
-Щоб довідатися, чи встигне вершник дістатися до станції, треба знайти, яку він проскаче за 3 год, а потім порівняти її з відстанню від села до станції.
Завдання 3. 
-Щоб довідатися, яку відстань залишилося пройти туристам, треба від усієї відстані відняти пройдений шлях.Уся відстань відома - 30 км. Пройдений шлях знайдемо, помноживши швидкість руху туристів 6 км/год на їхній час у дорозі 3 год, і віднімемо отримане  число з 30 км.для відповіді на друге питання задачі поділимо відстань, яка залишилася, на швидкість руху туристів.
Завдання 4.
а) в Орисі швидкість більше на 1 км/год.
б) Щоб знайти відстань, котру міг би проїхати автомобіль, потрібно швидкість його руху помножити на час у дорозі. Час відомий - 6 год, а про швидкість сказано, що вона збільшилася на 12 км/год. Ми зможемо її знайти, якщо обчислити первісну швидкість.для цього 480 км треба поділити на 6 год.
в)Щоб довідатися, на скільки швидкість одного лижника більше за швидкість іншого, треба від більшої швидкості відняти меншу. Значення швидкостей можна знайти за формулою шляху, але для цього спочатку потрібно обчислити шлях другого лижника. За умовою відомого, що він на 6 км більше за 51 км, тобто дорівнює (51+6)км.
Завдання 5.
а) n : k
б)b * a
в)x : y.
Українська мова
                                    
           «Дієслово. Правопис НЕ з дієсловами»

Мета. Засвоїти правопис не з дієсловами. Закріплювати знання про змінювання дієслів за часами. Розвивати мовлення учнів, виробляти навички грамотного письма.

https://www.youtube.com/watch?v=JFxcpQ2wbxs

Завдання: с. 94-96, вправи 214- 218, вивчити правила.


                            Літературне читання
                          " К. Коллоді «Пригоди Піноккіо"
https://svitppt.com.ua/chitannya/karlo-kollodi-pinokkio.html
Завдання: с.146-152, читати, скласти план.

26 березня(четвер)
                      Математика

"Формула шляху. Розв’язування задач на рух"
Завдання 6-12 розраховані на повторення раніше вивченого матеріалу та закріплення формули об'єму, площі геометричних фігур.
с.61, № 6-12.
Українська мова
«Вживання дієслів у мовленні. Дієслова-

синоніми, антоніми, з переносним 

значенням.»


Мета: вчити учнів добирати до поданого дієслова 2-3 синоніми, антоніми, пояснювати пряме і переносне значення дієслів, 2-3 значення багатозначного дієслова, вводячи їх у словосполучення, речення, зв'язні висловлювання; розвивати мовлення та мислення учнів; збагачувати словниковий запас; виховувати бажання працювати самостійно, вдумливо, наполегливо.


Завдання: с. 96-98, вправи 219- 224, вивчити правила.

                                           Навколишній світ

«Спостереження «Перші кроки весни»

Завдання: 4 частина с. 10 -12, читати виконати завдання.

Літературне читання

«Біографія Астрід Ліндгрен.

А. Ліндгрен «Про Карлсона, що живе на 

даху»
Астрід Ліндгрен біографія скорочено Народилася 14 листопада 1907 в містечку Віммербю на півдні Швеції, в сім’ї селянських фермерів. Як стверджувала сама письменниця в автобіографічному збірнику «Мої вигадки» (1971), у неї було щасливе дитинство, повне ігр та пригод. Закінчивши середню школу, Астрід недовго пропрацювала журналісткою в місцевій газеті, а потім поїхала до Стокгольма, де вчилася на стенографістку. Паралельно вона працювала за фахом. Незабаром вона вдало вийшла заміж за Стуре Ліндгрена. На той момент у неї вже був маленький син Ларс. Відразу після заміжжя Астрід залишила роботу, щоб піклуватися про сина і про новонароджену доньку Карін (1934). За словами письменниці, її перша повість-тетралогія, «Пеппі Довгапанчоха» (1945) вийшла в світ саме завдяки дочці. Коли дівчинка захворіла, їй довелося щовечора розповідати всякі історії. Так, одного разу Карін замовила історію про Пеппі Довгапанчоха, ім’я якої вигадала на ходу. Книга мала приголомшливий успіх. Домогосподарці Астрід відразу ж запропонували роботу в дитячому видавництві і присудили кілька премій. Сьогодні її твори перекладені на багато мов в 60 і більше країнах світу. Історія про Карлсона також з’явилася завдяки дочці, яка часто розповідала про загадкового человічка, який залітав у вікно.
Завдання:С.152- 157, читати, скласти план.



27 березня(п'ятниця)

                        Математика
"Формула шляху. Розв’язування задач на рух"
Завдання: с. 62-63, № 1-6.
Задачі на рух поступово ускладнюються. Так, при побудові формул залежності величин у №1, с. 62 три різні таблиці завдання № 1, с. 59 попереднього уроку об'єднуються в одну; з'являються складені задачі з буквеними даними та інші.
Завдання 2.
-Щоб довідатися, за який час автобус пройде весь шлях, треба відстань від Сонячного до Мрячного поділити на швидкість автобуса. Швидкість відома - 45 км/год, в відстань складається з двох частин: від Сонячного до Мрячного - 18 км і від Хмарного до Мрячного - у 4 рази більше, тобто (18-4)км. Додамо ці відстані й дамо відповідь на питання задачі.
Завдання 3.
-Щоб довідатися швидкість геологів, треба шлях, котрий вони йшли пішки, поділитися на час їхнього руху - 4 год. Шлях невідомий, але його можна знайти, якщо від усієї відстані відняти відстань, котру вони проїхали на машині й на конях.(Шукаємо частину.)Уся відстань за умовою 250 км, а решта дві знайдемо за формулою шляху - (72*3) км  і (9*2) км.

Українська мова

Вживання дієслів у мовленні. 

Дієслова-синоніми, антоніми, з 

переносним значенням.»


Мета: вчити учнів добирати до поданого дієслова 2-3 синоніми, антоніми, пояснювати пряме і переносне значення дієслів, 2-3 значення багатозначного дієслова, вводячи їх у словосполучення, речення, зв'язні висловлювання; розвивати мовлення та мислення учнів; збагачувати словниковий запас; виховувати бажання працювати самостійно, вдумливо, наполегливо.
Завдання: с.99-100, вправи 226- 233.

Літературне читання

«Біографія Астрід Ліндгрен.

А. Ліндгрен «Про Карлсона, що 
живе на даху»
Мета: продовжити ознайомлення учнів з творчістю шведської письменниці Астрід Ліндгрен; удосконалювати навички свідомого виразного читання, сприяти засвоєнню змісту казки; вправляти учнів у виразному читанні діалогів; вчити уявляти описані картини, розмірковувати над текстом, пройматися почуттями; розвивати зв'язне мовлення, образне мислення, творчу уяву; виховувати любов до художнього слова.
Завдання: с.152- 157, читати, скласти план.



Комментариев нет:

Отправить комментарий

Фотоконкурс "Осінній пейзаж 2020"

 На осінніх канікулах діти проводять вільний час з користю. Між учнями класу проходить конкурс на найкращій осінній пейзаж 2020 року. Прошу ...