Понеділок, 27 квітня.
Математика
Перетворення фігур. Симетричні фігури, їх побудова.
На цьому тижні ми продовжуємо повторювати раніше вивчений матеріал і на черзі геометричні фігури, с. 44, № 17- 21. Перегляньте відео.
Завдання 17. Точка не має розмірів, тому зображення точки тим точніше, чим воно менше. Найбільш правильним є зображення точки С.
Звертаю вашу увагу на те, що точки не малюють, а позначають добре заточеним олівцем.
Завдання 18-19. У Маринки невірно зображено точки - вони вийшли занадто великими за розміром, а Андрійко провів не прямі, а криві лінії - у його лінійки нерівні краї.
Хочу, щоб при виконанні цих вправ, ви дійшли думки, що через дві різні точки можна провести одну пряму. Пряма розбиває площину на дві півплощини.
Завдання 20. Дві прямі можуть тільки одну точку перетину, оскільки інакше через різні точки можна було б провести дві різні прямі, що суперечить висновку, отриманому в попередньому завданні.
Завдання 21. Як приклад паралельних прямих з навколишнього життя я можу назвати рейки поїзда або трамвая, протилежні краї книги чи столу, проводи тролейбуса тощо. Загальноприйнятий запис паралельності прямих: m | | n.
Українська мова
Перевірка знань та умінь з теми «Речення»
Прошу за посиланням пройти тест на знання теми "Речення":
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfOTmLbzoYgfmAnGN5015Uuwwz0kze8mvx9W7eBddzigbSgRQ/viewform?usp=sf_link
(виділить посилання та перейдіть по адресі)
А тепер трішки розімнемось!
Літературне читання
Микола Носов «Як Незнайко складав вірші!»
Познайомтесь з біографією дитячого письменника та прочитайте уривок з казки "Пригоди Незнайки та його друзів", с. 175-179, усно дайте відповіді на питання.
Навколишній світ
Рослини
весною. Лабораторна робота №1.
На цьому уроці прошу вас, діти, бути дослідниками та зробити лабораторну роботу на тему"Будова гілки дерева", с. 49, читати
та уважно виконати завдання. Вам на допомогу:
Вівторок, 28 квітня.
Навколишній світ
Рослини
весною. Лабораторна робота №2.
На цьому уроці прошу вас, діти, бути дослідниками та зробити лабораторну роботу на тему"Рух води по деревині", с. 50, читати та уважно виконати завдання. Вам на допомогу:
Українська мова
Повторення вивченого про текст
Завдання на сьогодні с. 38-40, вправи 89 - 93.
Починаємо наш урок як завжди з продовження висловлювання, вправа 89 виконується в зошиті.
Вправа 90. У підручнику запиши безвідривне сполучення літер та доповни рядок власними варіантами. Потім прочитай речення та пропиши його. Усно поясни вживання розділових знаків. Підкресли основу речення(підмет та присудок) та другорядні члени.
Вправа 91. УСНО. Вчимося говорити правильно. Сьогодні говоримо про слова начебто, нібито, ніби.
НІБИТО, спол., част. Те саме, що ніби. А він коня поганяє, Нібито й не бачить [Катрусю] (Шевч., І, 1963, 36); Плескав хтось-десь-щось, нібито бачили молоду Кармелиху з малою дочкою у хуторі далекому, глухому, де вона заробляла (Вовчок, І, 1955, 366); - Кажуть, нібито ці доти тягнуться від самих Карпат аж до Чорного моря (Гончар, III, 1959, 33); Оце ж я нібито маю в Італію їхать (Л. Укр., V, 1956, 382); Ідуть чутки, що Гриня таємно нібито вже обручився з Тамарою-зоотехнічкою (Гончар, Тронка, 1963, 333).
НАЧЕБТО, спол.,част. Те саме, що неначе. По обличчю Олексія промайнуло, начебто тінь, незадоволення (Логв., Літа.., 1960, 89); Кількох прізвищ зовсім не назвали, начебто їх і не існувало (Кол., На фронті.., 1959, 29); Кажуть, начебто араби перші вміли робити дзигарі (Коцюб., III, 1956, 7); Тарас дивився на Остапа такий здивований, начебто це був і не Остап зовсім (Довж., І, 1958, 218); Все начебто зроблено вже (Головко, II, 1957, 507); Мар'яна хотіла начебто сказати щось ущипливе, та, видно, стрималася (Сенч., На Бат. горі, 1960, 31).
Вправа 92. Пригадайте казку"Галявина текстів"(2 кл.) та УСНО дайте відповіді на питання. Відео вам допоможе, подивіться уважно.
Вправа 93. Прочитайте групи речень. Розмістіть їх у такому порядку, щоб утворився текст. Пронумеруйте утворену послідовність груп. Запиши складений текст та добери заголовок.
Виписувати слова не треба.
Порухаємося?!
Математика
Перетворення фігур. Симетричні фігури, їх побудова.
На цьому тижні ми продовжуємо повторювати раніше вивчений матеріал і на черзі геометричні фігури, с. 45, № 22- 26. Перегляньте відео.
У завдання 22 паралельними є прямі a і b. Це можна записати двома способами:
a | | b і a b = .
Хочу нагадати деякі знаки:
- перетин множин
- порожня множина
- належить до ....
- не належить до ...
Завдання 23. Треба поглянути на малюнок та записати, використовуючи знаки та , які точки належать прямій, а які їй не належать.
Завдання 24. Познач на малюнку точки по заданим даним.
Завдання 25. Зобрази прямі l, m і n. Прямі l та m паралельні, а пряма n перетинає їх відповідно в точках А і В. Малюнок може бути, наприклад, таким:
Завдання 26. Дві прямі, перетинні в точці А, поділяють площину на 4 частини. Ці частини називаються кутами. Їх потрібно розфарбувати в різні кольори.
Бажаю успіхів!
БЕРЕЖІТЬ СЕБЕ!!!
Середа, 29 квітня
Літературне читання
Микола Носов «Як Незнайко складав вірші!»
Продовжуємо знайомство з казкою М. Носова читаючи ще раз уривок с.175-179 і складаємо до нього план. На кінець хочу поділитися переглядом мультиплікаційного фільму з мого дитинства про Незнайку.
Українська мова
Повторення вивченого про текст
Для роботи нам потрібно с. 40-43, вправи 94-98. Продовжуємо повторювати вивчене про текст.
Вправа 94. Прочитай словосполучення та продовж добирати прикметники.
Квітень прекрасний, квітучий, теплий.
З одним із словосполучень склади та запиши речення у зошит.
Вправа 95. Прочитай текст, визначаючи межі речень. Поставте відповідні розділові знаки й позначте початок кожного речення. У підручнику доберіть та запишіть заголовок. У зошит запишіть тільки кінцівку до тексту. ЗА БАЖАННЯМ випишіть слова на вивчені орфограми.
Вправа 96. Прочитай тексти. Визнач їх типи та у рамочках запиши(тип тексту). Спиши у зошит текст- опис та добери до нього заголовок. ЗА БАЖАННЯМ виконай звуко-буквений аналіз слова розпускається.
Вправа 97. Прочитай текст.Усно дай відповіді на питання. Усно доповни текст потрібними реченнями,щоб утворити завершене висловлювання. Записати речення за бажанням.
Вправа 98. Прочитай вірш.Про що в ньому розповідається? На основі вірша скласти і записати текст у зошит(6-7 речень). ЦЕ ЗАВДАННЯ ОБОВ'ЯЗКОВЕ.
Час порухатися!
Математика
Перетворення фігур. Симетричні фігури, їх побудова.
Сьогодні працюємо на с.. 46, №27-30. Продовжуємо говорити про фігури.
Завдання 27. Треба дати відповіді на питання та знайти Сашкові помилки.
Помилки наступні:
1) неакуратно позначено точку М - занадто велика;
2)накреслено промінь КА, а не АК;
3) замість відрізка ВС накреслено пряму ВС;
4) замість прямої ЕF нарисовано EF.
Завдання 28. У підручнику визнач де точки, прямі, відрізки, промені.
Точки:А, Е, N.
Прямі: l , TS.
Відрізки: СМ,KD .
Промені: ОВ, RF.
Завдання 29. Побудуй у підручнику :
а) пряму АМ;
б) відрізок ВС;
в) промінь KD;
г) промінь TS.
Завдання 30. Знайди у навколишньому оточенні предмети, які можуть слугувати моделями відрізків. Розглянь за допомогою моделей можливі випадки взаємного розміщення відрізків. Опиши їх словами (УСНО) і відтвори на кресленні.
На допомогу:
1) Відрізки можуть не мати спільних точок. АВ СD =
2) Перетином відрізків може бути точка. АВ ВС = {В} АD СD ={D} АВ СD ={М}
3) Перетином відрізків може бути відрізок. АВ СD = СD АВ СD = СВ
На сьогодні все!!!
БЕРЕЖІТЬ СЕБЕ!!!
Четвер, 30 квітня
Літературне читання
Іван Світличний «Слухала Лисичка Солов’я»,
Андрій М’ястківський «Біла хмара біла»
Сьогодні ми працюємо на с.180-181 виразне читання.
Четвер, 30 квітня
Літературне читання
Іван Світличний «Слухала Лисичка Солов’я»,
Андрій М’ястківський «Біла хмара біла»
Сьогодні ми працюємо на с.180-181 виразне читання.
Українська мова
Будова тексту. Роль абзаців
Працюємо на с. 43-45, вправи 99 -104.
Починаємо наш урок як завжди з продовження висловлювання, вправа 99 виконується в зошиті.
Вправа 100. У підручнику запиши безвідривне сполучення літер та доповни рядок власними варіантами. Потім прочитай речення та пропиши його. До слова верба добери й запиши споріднені.
Вправа 101. УСНО. Вчимося говорити правильно. Сьогодні говоримо про слова оберіг, верба.
ОБЕРІГ — предмет, якому приписують надприродну здатність відвертати від його власника хвороби, біду, приносити щастя і гаразди, чарівний предмет, що призначений захищати свого власника. Також вважається, що він може принести удачу, попередити про небезпеку, поліпшити стан здоров'я. ВЕРБА́, и́, ж. Дерево або кущ з гнучким гіллям, цілісними листками і зібраними в сережки одностатевими квітками. А над самою водою Верба похилилась (Шевч., II, 1953, 8); Хутірець обріс вербами та осокорами.
Вправа 103. Усно. Поділися враженнями від позначення на мовній "карті" текстів інформації про будова текстів.
Вправа 102. Прочитай текст. Визнач, про що в ньому розповідається. Усно розкажи, що ти знаєш про вербу. Добери до тексту заголовок та запиши його у підручник. Знайди й виділи олівцями в тексті три складові частини (зачин, основна частина, кінцівка).
Вивчи правило!!!
Вправа 104. Допиши твердження, використовуючи правило на с. 44.
Фізкультхвилинка
Математика
Перетворення фігур. Симетричні фігури, їх побудова.
Працюємо сьогодні на с. 47-48, № 31-36.
Завдання 31. Визнач за малюнком, чи правильні висловлювання.Вибери та підкресли потрібне слово (так чи ні).
Для перевірки:
а) так:
б) так;
в) так;
г) так;
д) ні(вони перетинаються);
е) так.
Завдання 32. Дайте відповіді на питання, дописуючи висловлювання у підручнику.
Відповіді можуть бути наступними:
а) Точка К лежить між точками М і D.
б) Точка М не лежить між точками К і D.
в)Точка D належить променю КЕ.
г)Точка D не належить відрізку ОМ.
д) Відрізки ОМ і КD не перетинаються.
ж) Перетином відрізків ОК і МD є відрізок МК.
з) Об'єднанням відрізка ОМ і променя МЕ є промень ОЕ.
і) Перетином променів ОЕ і КЕ є промінь КЕ.
к) Перетином променів КЕ і відрізка МD є відрізок КD.
Завдання 33. У зошит дайте відповіді на питання.
Для перевірки:
а) Пряма ТК.
Промені: АМ, DМ, ВМ, АК, СК, ЕК, АТ, ЕТ, СТ.
Відрізки: АD, DВ, АВ, АС, СЕ, АЕ, ВС.
б) Шість кутів : ∠ DВС і ∠ СВМ - прямі, ∠ ТАD і ∠ ВСК - тупі, ∠ ВАС і ∠ ВСА - гострі. Рівними є тільки прямі кути.
Завдання 34. У зошиті познач дві точки А і В та проведи через них пряму. Накресли промінь ОМ, що перетинає пряму АВ і промінь КС, який не перетинає прямої АВ.
Завдання 33. У зошит дайте відповіді на питання.
Для перевірки:
а) Пряма ТК.
Промені: АМ, DМ, ВМ, АК, СК, ЕК, АТ, ЕТ, СТ.
Відрізки: АD, DВ, АВ, АС, СЕ, АЕ, ВС.
б) Шість кутів : ∠ DВС і ∠ СВМ - прямі, ∠ ТАD і ∠ ВСК - тупі, ∠ ВАС і ∠ ВСА - гострі. Рівними є тільки прямі кути.
Завдання 34. У зошиті познач дві точки А і В та проведи через них пряму. Накресли промінь ОМ, що перетинає пряму АВ і промінь КС, який не перетинає прямої АВ.
Завдання 35. Дивлячись на завдання 34, самостійно позначте точки М і D у зошиті та проведіть промінь МD. УВАГА! Треба промінь, а не пряма. Потім накреслити пряму ЕК, що перетинає промінь МD, і пряму АС, яка не перетинає променя МD.
Завдання 36. У підручнику виміряйте довжину відрізків та запишіть.
Навколишній світ
Рослини весною
На цьому занятті ми продовжуємо говорити про рослини весною, а саме про дерева вербу та інші, с. 51-54, читайте уважно і виконуйте завдання.
Верба як символ України
З давніх-давен у нас в Україні вербу вважають священною рослиною. Звичай святити вербу був запозичений християнською релігією з астрального культу наших предків. Верба символізує Прадерево життя, так само, як Чумацький шлях. Недаремно ж верби висаджували обабіч шляхів. Обряд хльоскання вербою означає поєднання людини з Космосом, можливість відновлення сили та здоров’я.
Шанування дерев бере свій початок із сивої давнини, коли наші Предки поклонялися деревам як Богам. До прийняття християнства було багато священних гаїв, куди ходили на поклоніння Богам природи; там росли священні дерева, стояли кумири, відбувалися народні обряди.
Цвітіння верби навесні — потрійне свято, адже і природа святкує початок весни, і людина радіє першим “котикам”, і бджола бере перші мед.
“Прийде вербниця, назад земля вернеться”, — кажуть про що річне оновлення природи із приходом весни й тимчасове похолодання під час цвітіння верби. Уособлення у вербі весняного пробудження природи від зимового сну, повноти життя асоціювалось у родинному житті зі шлюбом, із розквітом молодих життєдайних сил.
Тому образ верби надзвичайно поширений у веснянках і купальських піснях:
“Прийде вербниця, назад земля вернеться”, — кажуть про що річне оновлення природи із приходом весни й тимчасове похолодання під час цвітіння верби. Уособлення у вербі весняного пробудження природи від зимового сну, повноти життя асоціювалось у родинному житті зі шлюбом, із розквітом молодих життєдайних сил.
Тому образ верби надзвичайно поширений у веснянках і купальських піснях:
Перекину кладку через муравку
Вербову, вербову.
Ой час вам, дівоньки, ой час, голубоньки,
Додому, додому.
Дівчино Марійко, ти ясная зірко,
Зістанься, зістанься
Та з своїм миленьким, соколом ясненьким.
Пропонує подивитися українську казку "Дуб та верба".
Зараз поговоримо про те ,як розпізнати дерево по листочкам.
Вишня
Яблуня
Акація
Каштан
Верба
На сьогодні все!!!
1 травня вихідний.
Відпочивайте та бережіть себе!!!
Комментариев нет:
Отправить комментарий