Доброго дня, шановні діти та батьки!
Починаємо наступний тиждень дистанційного навчання. В цей період, з 30 березня по 3 квітня, ми з вами закріпимо свої знання та повторимо раніше вивчені теми з математики, української мови, навколишнього світу тощо. Потренуємося вирішувати рівняння, приклади,задачі різної складності, познайомимося з новими письменниками, відчуємо себе художниками, поетами тощо. І перевіримо свої знання , пройшовши невеличкі тести за посиланням.
  До кожної теми уроку я підбирала цікаві та корисні посилання.Дуже прошу їх дивитися!!!
30 березня(понеділок)
Математика
« Рівняння. Ділення в стовпчик. Множини. Повторення»
                                   https://www.youtube.com/watch?v=O2YI2Rw56iA&t=12s
У цих завданнях вам, діти, треба повторити раніше вивчені  теми. 
Завдання 7. Розв'язати письмово рівняння та зробити перевірку.
Завдання 8. Вголос прочитати числа, письмово розмістити ці числа у порядку збільшення (від найменшого до найбільшого). Потім знайти різницю найбільшого і найменшого чисел (від найбільшого відняти найменше).
Завдання 9.
№ 9(1 і 2) зробити письмово в зошиті.Дати відповіді на питання. 
№9(3) письмово у підручнику.
Завдання 10. 
Віднови  пропущені  цифри у прикладі ділення в стовпчик з остачею, а потім письмово зроби перевірку за формулою a=b*q+r ,r<b.
Завдання 11. Письмово в зошиті написати множину А(наприклад А={11,12,13,14, 16, 17, 18, 19}), а потім множину В(Наприклад В={8,9,10,11,12,13,15,16,17,18,19}). Після цього треба записати перетин множин та  об'єднання множин, ЗА БАЖАННЯМ побудувати діаграму Венна.
Завдання 12. ЛОГІЧНЕ. На малюнку у підручнику розмістити 4 елементи у двох множинах так. щоб у кожній з них було по 3 елементи.
Завдання: с. 63- 64 ,
№7-12.
Українська мова
               «Числівник. Загальне значення числівника»
                                         https://www.youtube.com/watch?v=cNfWt8cJtdk
                                         https://www.youtube.com/watch?v=GP1Aj0t7MuE



Завдання: с. 101-102,вправи 234- 238, вивчити правило,
перегляд відео. Сьогодні, діти, ми ближче знайомимося з частиною мови - числівником. Почнемо працювати з письмового завдання 234 "Щоденник вражень" і продовжимо висловлювання "Місяць березень...". Далі вчимося говорити правильно(впр. 235) та запам'ятовуємо словосполучення 
астав час". Хвилинка каліграфії(впр. 236) чекає на вас, не поспішайте, пам'ятайте "не швидкість ,а якість цінують".
Вправу 237 виконуйте письмово у зошиті.
Спочатку уважно прочитайте текст, дайте усно відповіді на запитання до тексту. Випишіть по групах частини мови, ставлячи до них запитання.Наприклад:
Іменники: березень(що?), граки(хто?)
Дієслова: назвали(що зробили?)
Прикметники: весняних(яких?).
Вправу 238. Усно. Відкрити сторінку 6-7 та подивитися на малюнки, дати усно відповіді на запитання.
Подивіться уважно це відео.

                Навколишній світ
                                                      «Наша художня творчість»

                                                 https://www.youtube.com/watch?v=I9pq0b7t7Ck

                  https://www.youtube.com/watch?v=8Kk2swhcum8
При вивчені теми "Іде весна" вам пропонується відчути себе творчою особистістю, розвинути свої здібності у малюванні, у літературі.
Завдання:  4 частина с. 12-15,
читати, виконати завдання.

Літературне читання

«Перевір свої досягнення. Тестування по розділу «Із
                         скарбниці казкарів світу»
Завдання: с. 158, усно відповісти на запитання розділу, пройти тест за посиланням.
Ось і закінчили ми наступний розділ у літературному читанні. Сподіваюсь вам було дуже цікаво  читати і ви пізнали багато нового для себе. Прийшов час перевірити свої знання, на сторінці 158 усно дайте відповіді на запитання. А потім за посиланням пройдіть тест. 


31 березня(вівторок)
Математика
« Розв'язання задач на рух. Формула руху. Перевірка знань(тестування)»

Завдання: с. 65-66 ,
№1-5.
Завдання№1-4, с. 65-66 аналогічні завданням №1-5, с. 59-60 і №1 -4, с. 62-63, однак містять деякі нові елементи, котрі дозволять вам зробити наступний крок в умінні розв'язувати текстові задачі. Особлива увага приділяється самостійному аналізу текстових задач.
Завдання 1. Підказка.  s=6*t         d=30-6*t           b=30+6*t
Завдання 2.Письмово у зошиті вирішуємо задачу без схеми, бо вона є у підручнику. У цьому завданні зверніть уваги на невідповідність одиниці виміру швидкості й відстані: швидкість виражена в метрах за хвилину, а відстань -  у кілометрах. Тому спочатку потрібно 4 км виразити в метрах і тільки потім виконувати дії.
4 км = 4000 м
щоб довідатися,скільки часу буде потрібно Іванку  на решту шляху, треба відстань, яку йому залишилося пройти, поділити на його швидкість. Швидкість Іванка відома- 80 м/хв. Шлях, котрий залишився, можемо знайти, якщо від усієї відстані від села до станції відняти шлях, пройдений Іванком. Він дорівнює швидкості 80 м/хв, помножений на час руху - 30 хв.
Для батьків:
1) 80*30= 2400(м)- пройшов Іванко за півгодини;
2) 4000-2400=1600(м) -шлях, котрий залишився;
3)1600:80=20(хв).
Відповідь: Іванку буде потрібно 20 хв.
Завдання 3. Письмово у маленькому зошиті. Тут не надається додаткової опорної таблиці праворуч для аналізу умови задачі й на схемі не позначені частини цілого. схему доведеться самостійно заповнити у підручнику.
Щоб довідатися, з якою швидкістю їхав Заєць на велосипеді, потрібно відстань, котру він проїхав на велосипеді, поділити на час. Час відомий- 3 год. А відстань можна знайти, якщо від усього шляху Зайця відняти шлях, який він проїхав на автобусі і пробіг. Увесь шлях відомий - 297 км, а решта відстаней знайдемо за формулою шляху, помноживши швидкість руху Зайця на кожній ділянці на час.
Для батьків:
1) 48*2=96(км)- Заєць їхав на автобусі;
2) 24*5=120(км)- біг;
3) 297-(96+120)=81(км)-їхав на велосипеді;
4) 81:3=27(км/год).
Відповідь: Заєць їхав на велосипеді зі швидкістю 27 км/год.
Завдання 4. Письмово у підручнику. Новим елементом у даному завданні є побудова узагальнених буквених виразів, котрі містять кілька дій, і знаходження значень цих виразів за даних значень букв.Особливу увагу зверніть на заповнення таблиць з проговорюванням відповідних рядків і стовпців у голосному мовленні.
№4(а) 

s
v
t
Туди
a км
b  км/год
? год
) на? год
Назад
a  км
c км/год
? год

a : b + a : c
а= 30, b= 10, c=6
30:10 + 30: 6 = 8 (год)
Щоб довідатися, який час затратить човен на весь шлях, треба додати час, котрий він затратить на шлях за течією руки, і час на зворотній шлях.Час туди й назад можна знайти, поділивши пройдену відстань на швидкість руху.
№4(б).

s
v
t
Валя
км
? км/год
) на?км/год
k
год
Сергійко
y  км
? км/год
k
год

y : k + x : k
x=12,   y=15,       k=3                           15:3 – 12:3 =1 (км/год)
Щоб відповісти на запитання задачі, треба від швидкості Сергійка відняти швидкість Валі. За формулою шляху швидкість дорівнює частці пройденої відстані й часу руху.
№4(в).

s
v
t
I
d  км
однакова
n
год
II
 ? км
m
год

(d: n)• m
d=240, n=4, m=7            (240:4)•7 =420 (км/год)
Щоб довідатися, яку відстань пройде машина за m годин, потрібно швидкість її руху помножити на m. Швидкість невідома, але сказано, що машина за n годин пройшла шлях кілометрів. Тому швидкість можна знайти, поділивши на n.
Завдання 5.  Скласти програму дій у підручнику і обчислити. 
Пройти тестування за посиланням.
Українська мова
« Числівник. Загальне значення числівника. Тестування»
Ми подовжуємо вивчати частину мову- числівник, повторіть правило.
Завдання: с. 102-103,вправи 239- 243, повторити правило,
перегляд відео.

Вправа 239. Прочитайте прислів'я та поясніть їх значення(усно).Прочитайте загадки й відгадайте їх усно. Із загадок випишіть у зошит числівники.
Вправа 240. Усно, правильно прочитай числові вирази.
Вправа 241. Запиши словами подані числівники. Якщо виникають труднощі, використовуй орфографічний словник. Постав наголос. Запиши назви круглих чисел. Склади 3 речення.
Вправа 242. Прочитай а потім спиши текст, записуючи числа словами. Підкресли числівники.
Вправа 243. ЗА БАЖАННЯМ склади казку про числівник.
Пройти тестування за посиланням.
Навколишній світ
"Тестова сторінка"
Завдання: 4 частина с. 16-91, читати, виконати завдання.
Перевірте свої знання про весняні явища природи, порівняйте зміни природи на весні та взимку, розгадай кросворд про весну.
Трудове навчання
За бажанням та  для того, щоб ви не забули ,як користуватися ножицями, папером, лінійкою та клеєм, пропоную вам зробити цікаві вироби.


1 квітня(середа)
Математика
                   «Рівняння. Формули площі, периметру та об'єму. Повторення»

Завдання: с. 66-67, №6-10.
У цих завданнях вам, діти, треба повторити раніше вивчені  теми, завдання 6-8 письмово у маленькому зошиті, а 9-10 робимо  у підручнику.
У завданні 6 при розв'язувані складених рівнянь прошу вас, діти, на кожному кроці здійснювати вибір дії на автоматизованому рівні, а потім коментувати його, називаючи компоненти дії.І не забуваємо робити перевірку.
Завдання 7 трішки складніше тому, що треба за даними умовами скласти рівняння і розв'язати рівняння з перевіркою.
Завдання 8. для виконання цього завдання вам треба пригадати формули периметру, площі та об'єму паралелепіпеда(прямокутника).
Нагадую формули:
P=(a+b)*2   або  P= a*+b*2 ;      S=a*b ;         V=a*b*c.
Завдання 9. Дуже просте завдання: порівняти значення виразів.
Завдання 10.Виконати дії додавання, віднімання, множення, ділення багатоцифрових чисел та відповіді прикладів розмістити у порядку збільшення. І ви дізнаєтеся хто  ховається в пляшці!
Українська мова
« Ознайомлення з 4 частиною(зміст, умовні позначки). Речення. Повторення вивченого  про речення »
Завдання: 4 частина, с. 3-7, вправи 1-5.
Сьогодні ми з вами, мої дорогі, відкриваємо  новий зошит з української мови, 4 частину. Будь ласка, підпишіть його. Звертаю вашу увагу на умовні позначки цього зошита, вони такі самі, як і у інших частинах. Обов'язково подивіться зміст цього зошита і ви побачите ,які теми ми будемо вивчати в цій частині.А саме, ви приділимо увагу темам "Речення" та "Текст".
На сторінці 4 прошу вас прочитати виразно коротенькі віршики Надії Красоткіної та Валентини Бондаренко і відповісти усно на питання до цих віршів.
Вправа 1. Продовжіть висловлювання  "Українці шанують великого Кобзаря ...".
Вправа 2. Хвилинка каліграфії.Тренуємося у безвідривному сполученні літер, Прописуємо речення.
Вправа 3. Вчимося говорити правильно "Втілювати в життя заповіти".
Вправа 4. Пригадайте, що ви знаєте про речення і допишіть твердження.
Вправа 5. Письмово у маленькому зошиті утвори та запиши речення. 


Літературне читання
«Прийди, весно, з радістю! За Василем 

Скуратівським «Благослови, мати, весну 

зустрічати!»


Завдання: с. 159-161, читати, усно відповісти на питання.
Сьогодні ми розпочинаємо знайомство з новим розділом у літературному читання "Прийди, весно, з радістю!" Продовжимо вивчати усну народну творчість: закликалки, веснянки, піснями, якими  з давніх-давен люди з нетерпінням чекали  і закликали весну.
Прочитайте твір за Василем Скуратівським"Благослови, мати, весну зустрічати!", розгляньте картину Івана Гончара "Веснянки" та усно дайте відповіді на запитання до твору.

2 квітня(четвер)
Математика
«Формула руху. Розв’язування задач на рух»

Завдання: с. 68-69, № 1-6.
 На цьому уроці ми тренуємося й розвиваємо здібності  у розв'язанні задач на рух, сформовані на попередніх уроках. У завданнях 1-4 прибираються опорні схеми й таблиці: у разі потреби ви будуєте їх самостійно.Проте ускладнюються структури задач.
Задача 1. За формулою шляху, щоб знайти відстань звуку, треба швидкість помножити  на час.
340*5=1700 (м)
1700 м =1 км 700 м
Відповідь:блискавка вдарила на відстань 1 км 700 м  від Маринки.
Задача 2. Щоб довідатися, через який час спалах побачать на Землі, потрібно за формулою шляху відстань від Землі до Сонця поділити на швидкість світла.
150 000 000 : 300 000 = 500 (с)
500 с = 8 хв 20 с
Відповідь: спалах побачать на Землі через 8 хв 20 с.
Задача 3. Щоб довідатися, о котрій годині автобус повернеться до міста А, треба до часу його виходу 10 год 45 хв додати час, котрий він їхав до міста В та назад, і час на зупинки. Щоб знайти час, котрий автобус їхав, треба відстань від А до В поділити на швидкість автобуса й результат подвоїти. Час на зупинки складається з часу, витраченого  на кінцевій зупинці, і подвоєного часу на зупинки від А до В.
1) (120 : 40) * 2 = 6 (год) - час, котрий автобус виїхав;
2) (5 * 7)*2 + 25 = 95 (хв) - час на зупинки;
95 хв = 1 год 35 хв
3) 10 год 45 хв + 6 год + 1 год 35 хв = 17 год 80 хв = 18 год 20 хв.
Відповідь: автобус повернеться до міста А о 18 год 20 хв.
Задача 4. Щоб довідатися, яку відстань подолав Іван Іванович від дому до озера, потрібно додати дві відстані - яку він поїхав на поїзді та пройшов пішки. За формулою шляху ці відстані дорівнюють добутку швидкості й часу руху.
1) 75 *3 = 225 (км) - шлях на поїзді;
2) 4 * 2 = 8 (км) - шлях пішки;
3) 225+ 8 = 233 (км).
Відповідь: відстань від дому до озера дорівнює 233 км.
Задача 5.
Щоб довідатися, з якою швидкістю повинен їхати автомобіль решту шляху, треба довжину решти шляху ,поділити на час.Час можна знайти, знаючи, що на всю відстань має бути витрачено 7 год,  а на перші дві ділянки відповідно 2 год і 3 год. Щоб зайти решту відстані, треба від усього шляху 630 км відняти довжину пройдених ділянок. Швидкість і час руху на цих ділянках відомі, тому їх можна знайти, помноживши швидкість на час.
1) 70 * 2 = 140 (км) - довжина 1 ділянки;
2) 70 + 20 = 90 (км/год) - швидкість на 2 ділянці;
3) 90 * 3 = 270 (км) - довжина 2 ділянки;
4) 630 - (140 +270) = 220 (км)- решта шляху;
5) 7 - (2+3) = 2 (год) - час на решту шляху;
6)220: 2 = 110(км/год)
Відповідь: автомобіль повинен їхати зі швидкістю 110 км/год.
Задача 6.
600 - 60 * 2 - 80 * х = 480 - 80* х     Х  {0,1,2,3,4,5,6}

x год
0
1
2
3
4
5
6
x
d км
480
400
320
240
160
80
0
480 – 80 • x
 d = 480 – 80 • x


Українська мова
« Речення. Повторення вивченого  про 
речення »


Завдання:4 частина ,с 7-8. вправи 6-10.
На цьому уроці ми продовжимо вивчати тему "Речення" та поговоримо про видатного українського письменника Т.Г.Шевченко.
Вправа 6. Спочатку прочитайте групу слів, подумайте, чи виражають вони закінчену думку.складіть та запишіть в маленькій зошит речення. Продовжіть думку власним реченням і запишіть його.
Вправа 7. Випишіть в зошит з підручника "Літературне читання" кілька речень(2-3) про Тараса Шевченка.
Вправа 8. Прочитайте текст, доповнюючи його потрібними словами. Впишіть ці слова у підручник. Спишіть 2 речення за вибором.Зверніть увагу на розділові знаки в кінці речень.
Вправа 9. Прочитайте уважно інформацію про дитинство Тараса Шевченка.Усно перші два речення перебудуйте у питальні.НЕ ЗАПИСУЙТЕ ЇХ,
Вправа 10. З вивченого вірша Т.Г. Шевченка"Тече вода із-за гаю.." продовжи рядки у підручнику.

Навколишній світ
               «Березень - зимоборець»


            https://www.youtube.com/watch?v=eA236QvoT8M
Завдання: 4 частина, с. 19 -22, читати виконати завдання.
Тема уроку"Березень- зимоборець" і ви дізнаєтеся багато цікавого про цей місяць: чому цей місяць так називається і які ще назви у нього є в народі, прикмети березня та природні явища березня.

Літературне читання
        «Тамара Коломієць «Березень»


https://www.youtube.com/watch?v=c-veKtn7n48
Завдання: с. 162, виразно читати, записати прислів'я .
Подивіться уважно відео ,з якого ви , діти, дізнаєтеся біографію поетеси Тамари Коломієць.

Будь ласка, прочитайте уважно вірш Т. Коломієць "Березень", усно вдайте відповідь на запитання до вірша. Навчиться ВИРАЗНО читати вірш і пришліть аудіозапис вашого виразного читання. Спишіть прислів'я про березень в зошит.

                     Образотворче мистецтво
Пропоную вам, діти, намалювати малюнок про Березень.


                                       3 квітня(п'ятниця)
Математика
«Програма дій. Рівняння. Одиниці вимірювання довжини. Алгоритм. ПОВТОРЕННЯ»
Завдання: с. 69-70, № 7-11.
Сьогодні вам  треба приділити увагу закріпленню  раніше вивченого матеріалу.
Завдання 7. Розв'язати письмово рівняння з коментуванням і зробити перевірку.
Завдання 8. Скласти програму дій у підручнику(підписуємо вгорі над прикладами) і обчислюємо зручним для вас способом(по діях або острівцями).
Завдання 9. Вписати пропущені цифри у приклад. Порада для вас, перевірте чи правильно вставили цифри оберненою дією.
Завдання 10. Повторіть одиниці довжини та вирази дані величини в одиницях вимірювання.
Завдання 11. УСНО. Дивлячись на алгораитм роботи робота, дайте відповіді на запитання?

Українська мова
"Характеристика речень"




Завдання: 4 частина, с. 9-11, вправи 11- 16.
Ми починаємо наше заняття з продовження висловлювання "Я люблю читати вірші Тараса Шевченка..."(вправа 11). Записуємо у маленький зошит.
Вправа 12.Потім обов'язкова хвилинка каліграфії де ви тренуєте безвідривне сполучення літер та використати ці буквосполучення у речення, яке ви пропишете.
Вправа 13. Вчимося говорити правильно українською мовою,"ВЕСНЯНИЙ".
Вправа 14. Усно. Прочитати текст. Визначити, якими речення за метою висловлювання. Подивіться відео.


Розгляньте малюнки й прочитайте виразно описи природи, розфарбуйте малюнки.
Склади й запиши у зошит 1-2 речення, використовуючи образні висловлювання поета. Наприклад:" Я бачив біля річки ,як пишається над водою Червона калина."
Вправа 15. З вправи 14 виписати дієслова, вжиті в переносному значенні.
Вправа 16. Створи схему ознак речення. У верхніх рамочкам треба записати члени речення.Наприклад: веселочка - підмет(що?), позичає- присудок (що робить?), у Дніпра- другорядні члени речення(де?).
У рамках під реченням вписуєте взаємозв'язок слів та частини мови.Наприклад: веселочка(що робить?) позичає, позичає- дієслово, веселочка - іменник, У Дніпра, воду (де?) іменник.

Літературне читання.
«Михайло Стельмах. Біографія. 

Уривок з повісті «Гуси-лебеді летять»

Завдання: с.152- 157, читати, усно дати відповіді на запитання.
Сьогодні ми знайомимося з творчістю українського письменника Михайла Стельмаха. Подивіться уважно відео про біографію М. Стельмаха.


Пропоную прочитати уривок з повісті"Гуси-лебеді летять".Усно дайте відповіді на запитання після тексту.


Ось і закінчився ще один наш навчальний тиждень. 
ВИ МОЛОДЦІ!!!
Я сподіваюся, що скоро ми з вами зустрінемося. Що ми прийдемо до нашого класу і будемо разом радіти, сміятися, навчатися, співати, танцювати тощо.
Карантин не канікули, пам'ятайте про це.
 І не забувайте про миття рук.







Комментариев нет:

Отправить комментарий

Фотоконкурс "Осінній пейзаж 2020"

 На осінніх канікулах діти проводять вільний час з користю. Між учнями класу проходить конкурс на найкращій осінній пейзаж 2020 року. Прошу ...