Понеділок, 18 травня
Навколишній світ
Перевірна робота(тестування)
За посиланням пройдіть тестування:
Будьте уважними при виконанні тестування!!!
Українська мова
Продовжуємо вивчати текст - опис, с. 68-71, вправи 155 – 160.
Вправа 155. Розгляньте малюнок квітів і назви спільні й відмінні ознаки. З'єднайте визначення з відповідною колонкою слів.
Відмінне - колір, форма листя, пелюсток та розмір.
Спільне - гарні, ніжні, красиві, запашні, тендітні, чарівні, дивовижні.
Вправа 156. Прочитай уривок із казки. Дайте усно відповіді на питання. Підкресли у підручнику слова та словосполучення, які автор підібрав для опису квітки.Розмалюйте квіточку та розкажіть про неї за планом(усно).
Прочитайте словосполучення та продовж добирати прикметники.
Квіточки біленькі, маленькі, духмяні.
Вправа 157. Прочитайте поради як написати твір-опис про квітку.
Вправа 158. Прочитайте текст. Визначте його тему й мету.Усно дайте відповіді на питання. Створіть словникову палітру для опису квітки, виписавши відповідні слова.
Оксана Лущевська «Півонія, Аль і я» (Хрестоматія)
Ми з вами, дорогі учні, продовжуємо знайомство в сучасними письменниками, які пишуть для дітей, с. 80, виразно читати, усно відповідати на питання.
А = { 4, m, Δ}
Текст - міркування
Відмінне - колір, форма листя, пелюсток та розмір.
Спільне - гарні, ніжні, красиві, запашні, тендітні, чарівні, дивовижні.
Вправа 156. Прочитай уривок із казки. Дайте усно відповіді на питання. Підкресли у підручнику слова та словосполучення, які автор підібрав для опису квітки.Розмалюйте квіточку та розкажіть про неї за планом(усно).
Квіточки біленькі, маленькі, духмяні.
Вправа 157. Прочитайте поради як написати твір-опис про квітку.
Вправа 158. Прочитайте текст. Визначте його тему й мету.Усно дайте відповіді на питання. Створіть словникову палітру для опису квітки, виписавши відповідні слова.
Допишіть план до тексту. Усно перекажіть текст за планом.
Вправа 159. За бажанням!!! Проведіть дослідження квіточки за власним вибором і опишіть її. Створіть відповідний малюнок..
Вправа 160. Розгляньте квітки чорнобривця.
ОБОВ'ЯЗКОВЕ ЗАВДАННЯ.За поданим планом скласти текст-опис чорнобривців.За потребою використовуйте словникову палітру.. Надіслати мені цей текст.
Послухайте та за бажанням заспівайте пісню "Чорнобривці"(слова Миколи Сингаївського, музика Володимира Верменича).
Фізкультура/руханка
Даша Астаф'єва. Всеукраїнська школа онлайн
Літературне читання
"Письменник — це професія, заняття, хобі людини, яка творить літературні світи з життя та уяви, використовуючи мову. Часом ці світи можуть відображати життя, а часом вони прикрашають чи довигадують його. Для дитини письменники улюблених книжок часто стають іще й взірцевими постатями, а їхні книжки посідають важливе місце в дитячому щоденні. Тому письменники відповідальні перед читачем-дитиною, і ця відповідальність має бути основною в їхній творчості."
(Оксана Лущевська)
Оксана Лущевська
ПІВОНІЯ, АЛЬ І Я
Віолетті
Півонії вбігли в садок,
постояли, послухали спів шпаків —
і втекли. А одна затрималась,
дві пелюстки зронила —
та й кинулася наздоганяти
прудких.
постояли, послухали спів шпаків —
і втекли. А одна затрималась,
дві пелюстки зронила —
та й кинулася наздоганяти
прудких.
Я підняв пелюстки,
у конвертик поклав обережно,
підписав: «У весну. Півонії.
Тій білявій, з рожевим чубчиком.
Від мене, винахідника.
у конвертик поклав обережно,
підписав: «У весну. Півонії.
Тій білявій, з рожевим чубчиком.
Від мене, винахідника.
P.S.Повертайся сюди, півоніє,
я чекаю на тебе в садку.
я чекаю на тебе в садку.
Наступної весни, півоніє,
прийди —
пригощу тебе тістечком,
лимонадом, какао з корицею
і шоколадом.
Посидимо за столом,
півоніє,
порахуємо світлячків.
прийди —
пригощу тебе тістечком,
лимонадом, какао з корицею
і шоколадом.
Посидимо за столом,
півоніє,
порахуємо світлячків.
Повертайся скоріше,
півоніє,
Моя мама так любить,
як пахнеш ти:
о-о-о-о, каже вона,
зануривши носа у квітку.
півоніє,
Моя мама так любить,
як пахнеш ти:
о-о-о-о, каже вона,
зануривши носа у квітку.
P. S. Чи пелюстки дійдуть, півоніє,
у конверті із жовтою маркою?
у конверті із жовтою маркою?
А ще я, півоніє, маю пса:
ердельтер’єра — нелегко промовити,
але звати його просто — Аль.
Як прийдеш — познайомлю, півоніє.
Тільки прошу, не бійся його.
Хоч і непосидючий Аль,
однак слухає дві команди:
фас і фу!
ердельтер’єра — нелегко промовити,
але звати його просто — Аль.
Як прийдеш — познайомлю, півоніє.
Тільки прошу, не бійся його.
Хоч і непосидючий Аль,
однак слухає дві команди:
фас і фу!
Ми купили сьогодні, півоніє,
малі темно-зелені паростки.
Мама з татом в саду їх висадили,
навесні вони зацвітуть.
Отже, ждатимуть тебе тут, півоніє.
малі темно-зелені паростки.
Мама з татом в саду їх висадили,
навесні вони зацвітуть.
Отже, ждатимуть тебе тут, півоніє.
P. S. І ми з Алем чекаємо,
і цьом-цьом у кожну пелюстку.
і цьом-цьом у кожну пелюстку.
P.P.S. Повертайся сюди, півоніє,
ми стоїмо у садку».
ми стоїмо у садку».
Математика
Повторення.Множини.
Повторюємо множини на с. 56 завдання 76 - 78.
∈ ∉ | приналежність/неприналежність до множини | означає « є елементом множини » означає « не є елементом » | ||
«належить», «з» «не належить» |
Завдання 76. Уважно прочитай умову завдання.Запиши за допомогою знаків ∈ і ∉, чи належать цим множинам числа: 724, 42, 531,1022,738, 63.
724 ∈ А, 42 ∉ А, 531 ∈ А, 1022 ∉ А, 738 ∈ А, 63 ∉ А.
724 ∉ В, 42 ∈ В, 531 ∉ В, 1022 ∈ В, 738 ∉ В, 63 ∉ В.
Завдання 77. Використовуючи діаграму Венна, визначте, з яких елементів складаються множини А, В , А ⋂ В, А ∪ В. Знайдіть всі підмножини множини А та всі підмножини, які дорівнюють множині В.
∪ | Об’єднання | означає множину елементів, що належать або (або обом одразу). | ||
«Об’єднання … і …», «…, об’єднане з …» | ||||
Теорія множин | ||||
⋂ | Перетин | означає множину елементів, що належать і , і . | ||
«Перетин … і … », «…, перетнуте з ...» |
{ , } | Множина елементів | означає множина, елементами якої є , та . | (множина натуральних чисел) |
В = { 3, n,Δ}
А ⋂ В = { Δ}
А ∪ В = { m,4,3,n,Δ}
Підмножини А.
Множини, рівні множині В:
{ 3, Δ, n}, { 3, n, Δ}, { n, 3, Δ}, { n, Δ, 3 }, { Δ,3, n} , {Δ , n, 3}
Завдання 78. Розв'яжи рівняння, позначивши компоненти дій на кресленні.
1) m + х = n a - x = b x - c = d
x = n - m x = a - b x = c + d
2) x : a = c b: x = d x * t = k
x = a *c x = b : d x = k : t
На сьогодні все!!!
Бережіть себе!!!
Вівторок, 19 травня.
Навколишній світ
Вирощування чорнобривців в квітнику
Вчимося вирощувати квіти на підвіконні, с. 73-74, читати та уважно виконати завдання та подивіться відео.
Математика
Повторення. Алгоритми
Працюємо на с. 56, №79-80.
Завдання 79. Знайди, яке число задумав Іванко. Треба в зошиті записати так та зробити обернені дії.
Завдання 80. Розшифруйте слова, розмістивши відповіді прикладів у порядку зростання. А відповіді ви отримуєте ,підставляючи замість а число та відповідаєте на питання. Наприклад: а = 12, 12 * 3 = 36, 36 парне ? так, тоді додаємо 8 та отримуємо 44.
Фізкультура/ руханка
Запалюємо з Jerry Heil
Українська мова
Починаємо поглиблювати свої знання про види текстів і починаємо з тексту - розповіді, с. 72-74, вправи 161-167.
Починаємо наш урок з продовження висловлювання, вправа 161 виконується в зошиті.
Вправа 162. У підручнику запиши безвідривне сполучення літер та доповни рядок власними варіантами. Потім прочитай речення та пропиши його. Усно поясни вживання розділових знаків.
Вправа 163. УСНО. Вчимося говорити правильно.
Ображатися, завдавати прикрощів.
ОБРАЖА́ТИСЯ (відчути образу, мати до когось почуття гіркоти, досади, викликані його словами, поведінкою), ВРАЖА́ТИСЯ[УРАЖА́ТИСЯ], ОБИЖА́ТИСЯрозм.,ЗОБИДЖА́ТИСЯ[ЗОБИЖА́ТИСЯ]розм.,КРИ́ВДИТИСЯрозм.,ДУ́ТИСЯна кого, що, розм.,КРИВДУВА́ТИСЯрідше, ОБРА́ЖУВАТИСЯрідше.
Завдавати прикрощів чого, рідко що. Робити, чинити кому-небудь щось неприємне; заподіювати.
Вправа 164. Прочитайте прислів'я. Поясніть усно їх зміст. Допишіть речення - міркування.
Вправа 165. Пригадайте, що ви знаєте про текст-міркування.
Вправа 166. Прочитайте з чого складається текст-міркування.
Вправа 167. Прочитайте тексти. Визначте типи текстів та запишіть їх назви у рамочках. Спишіть текст- міркування.
Останнє завдання за бажанням(до слова мама записати споріднені слова).
На сьогодні все!!!
Молодці!!!
Бережіть себе!!!
Середа, 20 травня.
Літературне читання
Оксана Лущевська «Пташка. Літо. Я- мов зайчик»
Продовжуємо знайомство з дитячою письменницею Оксаною Лущенко та її творами, с. 84-87, читати.
Українська мова
Текст - міркування
Продовжуємо вивчення теми та працюємо на с. 75-76, вправи 168 - 172.
Вправа 168. Прочитай словосполучення та продовж добирати прикметники.
Мамуся золотенька, рідненька, дорогенька.
Вправа 169. Прочитайте текст. Знайдіть його складові частини та з'єднайте частину тексту з відповідною назвою. Випишіть у зошит відповідь на запитання тексту(основну частину).
Вправа 170. Прочитайте основну частину тексту-міркування та у підручнику добери й запиши зачин і кінцівку.
Вправа 171. Прочитайте зачин та кінцівку тексту-міркування. Усно дайте відповіді на питання та складіть текст, використовуючи довідку. ЗАПИСУВАТИ ТЕКСТ НЕ ТРЕБА, ЯКЩО ТІЛЬКИ ЗА БАЖАННЯМ.
Вправа 172. Прочитайте вірш та за планом напишіть текст- міркування..Обов'язкове завдання.
Фізкультура/ руханка
Математика
Повторення. Рівняння. Площа
Працюємо на с.11, № 7-9.
Завдання 7.Розвяжи рівняння з коментуванням та зроби перевірку.
а) (24 - 360 : х) * 6 = 90 в) 4 + (у - 14) : 3 = 20
(24 - 360 : х) = 90 : 6 (у - 14) : 3 = 20 - 4
360 : х = 24 - 15 (у - 14) = 16 * 3
360 :х = 9 у - 14 = 48
х = 360 : 9 у = 48 + 14
х= 40 у = 62
(24 - 360 : 40) * 6 = 90 4 + (62 - 14) : 3 = 20
90 = 90 20 = 20
Завдання 8. Порівняйте у кожній рівності числа, позначені буквами.
n - 8 = d n більше за d на 8(або d менше від n на 8);
p = t + 9 p більше за t на 9 (або t менше від p на 9);
a - k = 2 a більше за k на 2 (або k менше від a на 2);
c : b = 8 c більше за b у 8 разів (або b менше від c у 8 разів);
x *5 = y y більше за x у 5 разів (або x менше від y у 5 разів);
r = m :7 m більше за r у 7 разів (або r менше від m у 7 разів).
Завдання 9. Порівняй об'єми і поверхні паралелепіпедів, зображених на малюнках.
Для того, щоб довідатися, об'єм якого з паралелепіпедів більше, можна обчислити їхні обєми й отримані числа порівняти. Можна використати калькулятор.
2) 62 * 80 * 37 = 183 520 (см3 ) - об'єм 2 паралелепіпеда;
Відповідь: об'єм першого паралелепіпеді більше, ніж другого.
На сьогодні все!!!
Бережіть себе!!!
Літературне читання
Дмитро Кузьменко «Чим корова не собака»(уривок)
У підручнику Хрестоматія 3-4 клас ми знайомимося з новим сучасним письменником, який пише для дітей на с. 88-91.
Кузьменко Дмитро
Народився 1984 року в місті Житомирі. Малювати вчився у різних студіях і школах, але розуміти намальоване навчився в майстерні скульптора Леонарда Славова, якого і вважає своїм головним учителем.
Має педагогічну (Житомирський державний університет) і журналістську (Львівський національний університет) освіти. Навчався також у магістратурі Вроцлавського університету. Там, на щастя, таки зрозумів, що не зможе все життя присвятити експериментальній фізиці.
У 2014 став стипендіатом програми Міністра культури і національної спадщини Республіки Польща "Gaude Polonia". Свій проект реалізовуватиме на базі Варшавської академії мистецтв.
Лауреат міжнародних і всеукраїнських літературних конкурсів ("Коронація слова", "Белая скрижаль", "Смолоскип", "Витоки", премії імені Олександри Кравченко та інших).
Працював редактором дитячих журналів "Пізнайко", "Артек", "Професор Крейд".
Книжки з ілюстраціями Дмитра Кузьменка побачили світ у видавництвах України, Польщі, Росії, Білорусі.
Кандидат у майстри спорту з велосипедного туризму.
Одружений.
Любить осінь, і коли добре ловиться щука.
Українська мова
Текст - есе
Продовжуємо поглиблювати свої знання про види текстів і настала черга тексту - есе, с. 77 -58, вправи 173 -178.
Починаємо наш урок з продовження висловлювання, вправа 173 виконується в зошиті.
Вправа 174. У підручнику запиши безвідривне сполучення літер та доповни рядок власними варіантами. Потім прочитай речення та пропиши його. Усно поясни вживання розділових знаків.
Вправа 175. УСНО. Вчимося говорити правильно.
Одягнути сорочку, сукню
Надіти намисто(різні аксесуари)
Вправа 176. Прочитайте тексти. Визначте їх типи, пригадайте, як визначити тип текстів. У рамочках запишіть тип тексту. Спишіть текст-есе.
Вправа 177. Допиши твердження, використовуючи довідку.
Вправа 178. Прочитайте з ким пов'язують появу есе.
Фізкультура/руханка
Танцюємо з Лізою Василенко та Сашею Петренко
Навколишній світ
Тестова сторінка
У вас є можливість повторити вивчені теми та діти відповіді на питання на с.75-76 № 1- 4, читати і виконати завдання.
Математика
Повторення. Розв’язування задач на рух
Працюємо на с. 13-14, № 5-7.
Працюємо на с. 13-14, № 5-7.
Задача 5. Прочитайте уважно задачу. У зошиті запиши вирішення задачі. За бажанням придумай свою задачу з такими самим розв'язанням.
Оформити розв'язання можна як по діях, так і складанням виразу:
560 : 70 + 240 : 60 = 12 (год).
або
1) 560 : 70 = 8 (год) - пройшов 560 км;
2) 240 : 60 = 4 (год) - пройшов 240 км;
3) 8 + 4 = 12 (год) - поїзд був у дорозі.
Відповідь: поїзд 12 годин був у дорозі.
Завдання 6. "Бліц-турнір"
а) n : (n - 3);
б)b + b: 5;
в) y * 4 - x * 2;
г) c - d * 6;
д) (k :3) * 2.
Завдання 7. Розв'яжи рівняння й зроби перевірку.
а) 62 - ( 116 + х ) : 5 = 34 б) 540 : (у * 3 - 60) = 6
( 116 + х ) : 5 = 62 - 34 (у * 3 - 60) = 540 : 6
( 116 + х ) : 5 = 28 у * 3 - 60 = 90
116 + х = 28 * 5 у * 3 = 90 + 60
116 + х = 140 у * 3 = 150
х = 140 - 116 у = 150 : 3
х = 24_____________ у = 50______________
62 - ( 116 + 24 ) : 5 = 34 540 : (50 * 3 - 60) = 6
34 = 34 6 = 6
На сьогодні все!!!
Бережіть себе!!!
П'ятниця, 22 травня.
Літературне читання
Михайло Григорів «у привечірніх борознах…»
Працюємо в Хрестоматії на с. 92-95, читати.
Українська мова
Текст- есе
Продовжуємо знайомство з типом тексту-есе, с. 80-81, вправи 179- 184.
Вправа 179.УСНО! Прочитайте висловлювання. Поміркуй чи можна назвати його твором - есе? Чому?
Вправа 180. Прочитайте вірш. Дайте усно відповіді на питання. Послухайте, за бажанням заспівайте пісню Наталії Май "Мамина сорочка".
Вправа 182. За планом склади та запиши у зошит есе.
Вправа 183. Прочитайте словосполучення та продовжи добирати прикметники. З одним із словосполучень склади й запиши речення.
Вишиванка уквітчана, біла, святкова.
Вправа 184. напишіть твір - есе на одну із запропонованих тем. ОБОВ'ЯЗКОВО надішліть мені !!!
Фізкультура/руханка
З Іриною Сопонару, Микитою Бурдою та Ісмаїлі Гонсалвіс дус Санту
Математика
Нам знадобиться с. 14, № 8-9.
Завдання 8. Заповни таблицю за алгоритмом, заданим блок - схемою.
Зверніть уваги, що у завданні закріплюються окремі випадки арифметичних дій з 0 і 1.
Наприклад:
Беремо перше значення а = 1, підставляємо у блок - схему, 1*1 = 1, 1 менше 5? так , тоді множимо на 0 і отримуємо 0. Отже х = 0.
Завдання 9. Треба пригадати римські цифри для того, щоб дати відповідь на питання завдання.
Ось і все!!!
Бережіть себе !!!
Комментариев нет:
Отправить комментарий