Вівторок, 21 квітня.
Навколишній світ
Квітень-водовій
Сьогодні працюємо на с. 37-41, читайте уважно та виконуйте завдання.
Пропоную знову переглянути відео презентацію, адже говоримо сьогодні про другий місяць весни. Приємного перегляду!
Українська мова
Речення зі звертанням
Для роботи нам потрібно с. 33-34,
вправи 72-75. Продовжуємо вивчати речення зі звертанням.
Вправа 72. Прочитайте уривок із твору Всеволода Нестайка "Казкові пригоди і таємниці".Знайдіть та кольоровим олівцем підкресли речення зі звертанням.
Списувати НЕ ТРЕБА!!! Подивіться відео, яке нагадай вам, що таке речення зі звертанням.
Вправа 73. Прочитайте уривок із твору Всеволода Нестайка. Придумайте та напишіть його назву. Дайте УСНО відповіді на питання. Знайдіть і поставте відповідні знаки у підручнику. У зошит писати НЕ ТРЕБА.
Вправа 74. Прочитай словосполучення та продовж добирати прикметники.
Книжки цікаві, дитячі, художні.
З одним із словосполучень склади та запиши речення у зошит.
Вправа 75. У зошит випиши із прочитаних творів 2-3 речення зі звертанням. Можна використати підручник Літературне читання.
Математика
Повторення. Багатоцифрові числа.
Для кращого засвоєння матеріалу пропоную цикл уроків на повторення вивчених тем. Працюємо у 4 частині, на с. 41 є задачі для повторення, сьогодні ми повторимо багатоцифрові числа № 1-4.
Завдання 1. Усно розбий на класи і прочитай числа.
Завдання 2. У зошит запиши:
а) наступне число;
б) попереднє число.
Завдання 3. У зошит подай у вигляді суми розрядних доданків числа.
Зразок:
817 = 800 + 10 + 7
3 029 = 3 000 + 20 + 9
Завдання 4. Запиши у зошит цифрами числа.
Зразок.
У підручнику: 4 тис.549 од.
В зошит ви пишите: 4 549.
Бажаю успіхів!
БЕРЕЖІТЬ СЕБЕ!!!
Середа, 22 квітня.
Літературне читання
Візьму перо і
спробую.
А. Костецький «Імена».
На цьому уроці ми починаємо новий та останній розділ, с. 172-173, прошу вчитися виразно читати вірші.
На сторінці 172 ви дізнаєтеся про що цей розділ та на що звернути увагу. Далі ми переходимо на с. 173, де знайомимося з віршем Анатолія Костецького "Імена". Прошу переглянути відео презентацію про життєвий шлях поета. А потім послухати виразне читання вірша.
Математика
Повторення. Багатоцифрові числа.
Ми продовжуємо повторювати раніше вивчені теми, і сьогодні знову повторимо багатоцифрові числа № 5-8 на сторінці 41.
Завдання 5. У підручнику порівняйте числа та поставте відповідний знак <, >, =.
Завдання 6. Виконайте дії у підручнику.
Завдання 7. Прочитайте число. УСНО дайте відповіді на питання. Кольоровим олівцем підкресліть цифру, що стоїть у розряді одиниць мільйонів цього числа.
Завдання 8. Знайди значення виразів, записавши їх у зошит.
Українська мова
Побудова і записування вивчених видів речень.
Завдання на сьогодні с. 34-36, вправи 76 - 81, повторити правило.
Починаємо наш урок як завжди з продовження висловлювання, вправа 76 виконується в зошиті.
Вправа 77. У підручнику запиши безвідривне сполучення літер та доповни рядок власними варіантами. Потім прочитай речення та пропиши його. Усно поясни вживання розділових знаків. Підкресли основу речення(підмет та присудок).
Вправа 78. УСНО. Вчимося говорити правильно. Сьогодні говоримо про словосполучення голос музикальний.
Музичний і музикальний
Відповідно до російського прикметника музыкальный є два українські прикметники — музичний і музикальний, що спричиняє часом помилки, коли вважають хибно, ніби ці слова — тотожні й можна їх довільно ставити в реченні: «У нашій школі відбувся цікавий музикальний вечір»; «Його голос — дуже музичний».
Прикметник музичний означає «належний музиці», «пов’язаний із музикою, використовуваний для музики»: «У кутку стояли музичні інструменти» (П. Панч); «Музичні варіації» (І. Нечуй-Левицький), — а музикальний — «схильний до музики, здібний у музиці»: музикальний слух, музикальні пальці, — або «суголосний, мелодійний»: «Голос музикальний» (М. Коцюбинський). Отож, у наведених на початку фразах треба було написати «цікавий музичний вечір», «голос музикальний».
Вправа 79. Прочитайте текст, уставляючи орфограми і визначаючи межі речень у підручнику.
Дайте усно відповіді на запитання. Спиши перші два речення в зошит. Усно установи зв'язок слів в останньому реченні.
Вправа 80. Склади й запиши речення з поданих слів. Усно дайте відповіді на питання.
Вправа 81. Створіть інтелект-карту речень. Зразок.
Бажаю успіхів!
БЕРЕЖІТЬ СЕБЕ!!!
Середа, 23 квітня.
Навколишній світ
Рослини весною
Ми говоримо про рослини весною, с. 46-48, читайте і виконуйте завдання.
Математика
Повторення. Одиниці вимірювання.
Ми продовжуємо повторювати раніше вивчені теми, і сьогодні знову повторимо одиниці вимірювання № 9-11 на сторінці 42. Перегляньте відео.
Завдання 9. У зошит запиши отримані числа.
а) 1534 дес.; 153 сот. 40 од.; 15 тис. 340 од.
б) 1534 дм; 153 м 40 см.
в) 15 км 340 м.
г) 15 кг 340 г.
д) 153 ц 40 кг; 15 т 340 кг.
Завдання 10. Згадайте співвідношення між одиницями довжини, маси. Виразіть величини в однакових одиницях вимірювання й обчисліть значення виразів.
Зразок:
6 дм 3 см 2 мм - 48 см = 632 мм - 480 мм = 152 мм = 1 дм 5 см 2 мм
4 км 252 м + 12 км 300 м - 8 км 958 м = 4 252 м + 12 300 м - 8 958 м = 7 594 м = 7 км 594 м
Завдання 11. Знайдіть, склавши приклад, невідомі числа.
92 800 - 72 = 92 728
5 347 + 98 = 5 445
Літературне читання
А. Костецький «Дивна звичка»
Працюємо на с. 174- 175, усно дайте відповіді на питання до віршика, вчиться виразно читати.
Українська мова
Побудова і записування вивчених видів речень.
Продовжуємо працювати над цією темою, с. 36-38, вправи 82-88.
Вправа 82. Прочитайте речення. Виберіть і з'єднайте лініями головні його ознаки.(Розповідне, неокличне, поширене) Підкресліть граматичну основу речення(підмет та присудок) та усно встановіть зв'язок слів у реченні. Усно перебудуйте дане речення в інші види речень.
Вправа 83. Прочитайте речення. УСНО визначте їх тип за метою висловлювання(питальне, розповідне, спонукальне). Перебудуйте їх в інший тип та запишіть у зошит.
Вправа 84. Прочитай словосполучення та продовж добирати прикметники.
Українська пісня сучасна, мелодійна.
Вправа 85. Вставте пропущені букви в слова у підручнику. Побудуй з поданими словами два речення та запишіть їх у зошит.
Українська пісня входить в життя людини з народження. Мамина колискова засіває в дитячу душу з любов'ю.
Бажаю успіхів!
БЕРЕЖІТЬ СЕБЕ!!!
П'ятниця, 24 квітня.
Літературне читання
Мар’яна Савка «Казка про Старого Лева»
Працюємо в Хрестоматії, с.74-79, виразно читати.
Пропоную подивитися відео про письменницю Мар'яну Савку та познайомитися з нею.
А разом з Віталієм Козловським прочитати казку.
Математика
Повторення. Багатоцифрові числа. Обернені дії.
Завдання на цей урок: с. 42-43, №12,14, 15.
Завдання 12. Дайте відповіді на питання, записавши приклади в зошит.
а)40 912- 32 856 =
32 856 - 9 389 =
б) 51 045 - 6 387 =
60 002 - 51 045 =
Завдання 14. У підручнику. Знайди невідому операцію. Замість "?" поставити знак дії та число. В клітинках нічого не пишемо.
Для батьків. Операція, позначена великою стрілкою, є результатом послідовного виконання двох операцій, позначених маленькими стрілками. Невідому операцію знаходимо за допомогою логічних міркувань.
а) Число а збільшили спочатку на 84, а потім ще збільшили на 16. Отже, разом воно збільшилося на 84 + 16 = 100.
Відповідь : + 100.
б) Число b збільшили спочатку на 37, а разом на 60. Отже, у другий раз його збільшили на
60 - 37 = 23.
Відповідь: +23.
в) У результаті двох перетворень число с зменшили на 72, причому в другий раз його зменшили на 12. Отже, у перший раз його зменшили на 72 - 12 = 60.
Відповідь: - 60.
г) Число d спочатку зменшили на 36, а потім збільшили на 14. Отже, у результаті воно зменшилося на 36 - 14 = 22.
Відповідь: - 22.
Завдання 15. У підручнику впишіть потрібні числа.
а) 9999;
б) 1000;
в) 108;
д) 1200;
е) 99197;
ж) 9876;
з) 1023.
Українська мова
Побудова і записування вивчених видів речень.
Продовжуємо працювати над цією темою, с. 37-38, вправи 86-88. Вправа 86. Прочитайте речення. Знайдіть звертання. Спишіть у зошит, виділяючи їх(звертання) комами.
Вправа 87. Прочитайте речення. Знайдіть в них недоліки.( В речення є слова повторення). Відредагуйте і запишіть у зошит речення. У першому реченні підкресліть граматичну основу(підмет та присудок).
Зразок.
З давніх часів уславилася Україна своїми піснями. Ці пісні стали для народу справжнім скарбом.люди передають у них усе своє життя.
Вправа 88. УСНО.Прочитайте початок речень і доповни їх.
Бажаю успіхів!
БЕРЕЖІТЬ СЕБЕ!!!
Этот комментарий был удален администратором блога.
ОтветитьУдалить