Вітаю вас, любі мої!
Нас чекає останній тиждень навчання!
Ще трішки і будуть довгоочікувані канікули!
І так, почнемо!!!
Понеділок, 25 травня.
Літературне читання
Сашко
Дерманський «Мрія Маляки» (Хрестоматія)
Продовжуємо знайомство з творами сучасних письменників і настала черга познайомитися з С. Дерманським.
Отже, почнемо з біографії письменника. Прошу подивитися відео.
А які книжки С. Дерманський написав? Дивимося!!!
І на останок. Якщо вам нудно читати або не має настрою, то хоча б послухайте ...
Українська мова
Характерні
ознаки художніх, наукових і ділових текстів.
Ми з вами вже вивчили типи текстів і на цьому тижні поговоримо про стилі мови, с. 81-82,
вправи 185 – 188.
Починаємо наш урок з продовження висловлювання, вправа 185 виконується в зошиті.
Вправа 186. Спиши будь яке за вибором речення з підручника у зошит, які тобі вдалося найкаліграфічніше записати.(Вправи на каліграфію)
Вправа 187. УСНО. Вчимося говорити правильно.
Дійшли висновку
Коли ми робимо який-небудь висновок, то говоримо: «я прийшов до висновку». Але цей вираз є калькою російського вислову «прийти к выводу». Українською ж треба говорити «дійти висновку». А ще є цілий перелік висловів, які доцільніше вживати українською, аби правильно перекласти з російської. Так, замість «прийти в голову» говоримо «спасти на думку або ж на гадку», «прийти до згоди» замінюємо на «дійти згоди» чи «порозумітися», не «прийти до кінця», а «дійти чи добігти кінця», не «прийти до свідомості», а опритомніти, прийти чи повернутися до тями, і нарешті час не «прийшов», а «настав».
Вправа 188. Прочитай початок міркування. Виберіть його продовження та наведіть приклад таких мовленнєвих ситуацій.(УСНО). Прочитайте як можна сказати одне й те саме по-різному.
Фізкультура/руханка
Математика
Повторення.
Розв’язування задач та рівнянь
Працюємо на с. 16
-17, № 6(а), 7(а, б), 8.
Задача 6(а). Уважно прочитайте задачу. У підручнику заповніть схему задачі. Ця задача подібна до задачі №5 на с. 13, мають однакове розв'язання.
Щоб дізнатися довжину всього шляху Слави, треба додати відстань, які він пробіг за 3 хв, за 2 хв, і решту шляху.Тобто шукаємо ціле.
Швидкість на першій ділянці відома - 200 м/хв. Швидкість на другій ділянці можемо знайти, додавши до початкової швидкості 40 м/хв. Тоді відстань, котру Слава пробіг, довідаємося за формулою шляху, оскільки на кожній ділянці відомі швидкість і час руху. Відстань, яка залишилась, теж відома -120 м.
Можна вирішити двома способами.
1 спосіб. Вирішуємо по діях.
1) 200 + 40 = 240 (м/хв) - швидкість на другій ділянці;
2) 200 * 3 = 600 (м) - довжина першої ділянки;
3) 240 *2 = 480 (м) - довжина другої ділянки;
4) 600+ 480+ 120= 1200 (м).
2 спосіб. Скласти вираз та вирішити його.
200*3+(200+40)*2+120=1200 (м).
Відповідь: разом Славі треба було пробігти 1200 метрів.
Завдання 7(а,б). Гра "Хто яке число задумав?"
Пропоную для знаходження задуманого числа скласти рівняння. При складанні рівняння варто звернути увагу на правильне розміщення дужок.
а) (26 + х) * 5 - 42 = 138 б) (31 - х) : 9 + 8 = 11
(26 + х) * 5 = 138 + 42 (31 - х) : 9 = 11 - 8
(26 + х) * 5 = 180 (31 - х) : 9 = 3
26 + х = 180 : 5 31 - х = 3 * 9
26 + х =36 31 - х = 27
х= 36 - 26 х = 31 - 27
х = 10 х = 4
(26 + 10) * 5 - 42 = 138 (31 - 4) : 9 + 8 = 11
138 = 138 11 = 11
Завдання 8. Треба взяти лінійку та провести через точки А і В пряму l.
∈ ∉ | приналежність/неприналежність до множини | означає « є елементом множини » означає « не є елементом » | ||
«належить», «з» «не належить» |
Пряма l, яка проходить через точки А і В, пройде через точки D,F,P. Тому:
А l F l
B l K l
C l M l
D l N l
E l P l
Навколишній світ
Тестова
сторінка
У вас є можливість повторити вивчені теми та діти відповіді на питання на с.77-79, читати і виконати завдання.
На сьогодні все!
Бережіть себе!!!
Вівторок, 26 травня
Навколишній світ
Скоро літо
Сьогодні на уроці поговоримо про літо, с. 80
- 81, читати.
Математика
Повторення. Розв’язування задач та рівнянь
Працюємо на с. 16
-17, № 6(б), 7(в), 9, 10.
Задача 6(б). Уважно прочитайте задачу. У підручнику заповніть схему задачі. Ця задача подібно до задачі №6(а), мають однакове розв'язання. Теж можна розв'язати двома способами.
Ви можете вибрати будь-який спосіб розв'язання. Мені більше подобається другий, тож пропоную переглянути рішення.
1) 20 * 3 + (20 + 40) * 2 + 120 = 300 (к.).
Відповідь: у Ніни було спочатку 300 к.
Завдання 7(в). Гра "Хто яке число задумав?"
Пропоную для знаходження задуманого числа скласти рівняння. При складанні рівняння варто звернути увагу на правильне розміщення дужок.
в) (250 : х - 24) * 2 = 52
(250 : х - 24) = 52 : 2
250 : х - 24 = 26
250 : х = 26 + 24
250 : х = 50
х = 250 : 50
х = 5
(250 : 5 - 24) * 2 = 52
в) (250 : х - 24) * 2 = 52
(250 : х - 24) = 52 : 2
250 : х - 24 = 26
250 : х = 26 + 24
250 : х = 50
х = 250 : 50
х = 5
(250 : 5 - 24) * 2 = 52
52 = 52
Завдання 9. Існує три способи рішення.
1 спосіб:
(20 - 1 - 3) : 2 = 8(гусей)
2 спосіб:
х * 2 + 3 + 1 = 20
х * 2 + 4 = 20
х * 2 = 20 - 4
х * 2 = 16
х = 16 : 2
х = 8 (гусей)
3 спосіб:
х = ( 20 - 1 - 3) : 2 = 8
Відповідь: було 8 гусей.
Завдання 10. На увагу та логіку.
Порахуйте.Скільки квадратів ви бачите на малюнку?
Я нарахувала 20. А ви?!
Фізкультура / руханка
Українська мова
Характерні
ознаки художніх, наукових і ділових текстів.
Продовжуємо вивчати стилі мови, с. 83-85,
вправи 189-191.
Вправа 189. Прочитайте тексти. Усно дайте відповіді на питання. Порівняйте тексти. З'єднайте їх із відповідною назвою за ознакою. Спишіть один текст за вибором.
Вправа 190. Прочитайте тексти. Треба визначити стиль тексту: науковий чи художній й записати у рамочку. У зошит списати художній текст.
Вправа 191. Прочитайте тексти й запишіть у рамочку стиль тексту: науковий, художній або діловий (ще називають офіційно-діловий).
На цьому все!!!
Бережіть себе!!!
Середа, 27 травня.
Літературне читання
Галина
Вдовиченко «Найдовші вуса»
Українська мова
Характерні
ознаки художніх, наукових і ділових текстів.
Продовжуємо вивчати стилі мови, с.
85-86, вправи 192-194.
Вправа 192. Прочитай словосполучення та продовж добирати прикметники.
Природа дивовижна, казкова, неоціненна.
Вправа 193. Прочитай слова і словосполучення для написання тексту "Веселка".Усно дайте відповіді на питання. Склади і запиши текст за вибором. Порівняйте написані твори з творами в довідці.
Вправа 194. Виконай завдання за вибором.
Вітання від вчителів нашої школи:
Вправа 192. Прочитай словосполучення та продовж добирати прикметники.
Природа дивовижна, казкова, неоціненна.
Вправа 193. Прочитай слова і словосполучення для написання тексту "Веселка".Усно дайте відповіді на питання. Склади і запиши текст за вибором. Порівняйте написані твори з творами в довідці.
Вправа 194. Виконай завдання за вибором.
Математика
Повторення.
Розв’язування рівнянь, множини
Ми працюємо на с. 20 № 7, 8,10.
Завдання 7. Порівняй величини.
На допомогу:
Завдання 8. Розв'яжи рівняння з коментуванням і зроби перевірку.
а) (700 : х + 20) : 4 = 40 б) 2 * (500 - у : 3) = 820
(700 : х + 20) = 40 * 4 (500 - у : 3) = 820 : 2
700 : х + 20 = 160 500 - у : 3 = 410
700 : х = 160 - 20 у : 3 = 500 - 410
700 : х = 140 у : 3 = 90
х = 700 : 140 у = 90 * 3
х = 5 у = 270
(700 : х + 20) : 4 = 40 2 * (500 - 270 : 3) = 820
40 =40 820 = 820
Завдання 10.Запиши множини А і В за допомогою фігурних дужок. Знайди їх об'єднання та намалюй діаграму Венна.
{ , } | Множина елементів | означає множина, елементами якої є , та . | (множина натуральних чисел) |
∪ | Об’єднання | означає множину елементів, що належать або (або обом одразу). | ||
«Об’єднання … і …», «…, об’єднане з …» | ||||
Теорія множин | ||||
⋂ | Перетин | означає множину елементів, що належать і , і . |
А = { 0,1,2,3,4}
В = { 3,4,5,6}
А ⋂ В = { 3,4}
А ∪ В = { 0,1,2,3,4,5,6}
На сьогодні все!!!
Бережіть себе!!!
Четвер, 28 травня
Навколишній світ
Екологічна
гра «Хто швидше прийде до бабусі?»
Це наш останній урок і присвячений він безпеці на літніх канікулах.А допоможе нам екологічна гра «Хто швидше прийде до бабусі?», с. 82 - 83.
Українська мова
Повторення
і узагальнення вивченого матеріалу про текст.
Ми сьогодні повторимо вивчене про текст.
Фізкультура
Літературне читання
Галина
Вдовиченко «Найдовші вуса»
Продовжуємо працювати над оповіданням, с.
100-105, читати та скласти план.
Математика
Повторення.
Ділення з остачею, множина
Завдання на с. 23,
№ 8-10, с. 26 № 8.
Завдання 8.
а) За формулою a = b * q + r, r < b знайди ділене, якщо дільник дорівнює 8, частка 25, а остача 5.
а= 8 * 25 + 5
а = 200 + 5
а = 205
б) Виконай ділення 976 326 на 7 з остачею і зроби перевірку.
Завдання 9. Знайди площу повної поверхні й суму довжин ребер куба, ребро якого дорівнює 11 см. Чому дорівнює об'єм цього куба?
Площа поверхні куба дорівнює площі 6 рівних квадратів зі стороною 11 см. У куба 12 рівних ребер.Щоб знайти їхню суму, треба 11 см помножити на 12. Оскільки куб є прямокутним паралелепіпедом, то його об'єм дорівнює добутку трьох вимірів, кожен з яких дорівнює 11 см.
Можна користуватися калькулятором.
1) 11 * 11 * 6 = 726 (см кв.) - площа поверхні куба;
2) 11 * 12 = 132 (см) - сума довжин ребер куба;
3) 11 * 11 *11 = 1331 (см куб.) - об'єм куба.
Відповідь: площа поверхні куба 726 см кв., сума довжин його ребер 132 см, а об'єм - 1331 см куб.
Завдання 10. Запиши множини А і В за допомогою фігурних дужок і знайди їх переріз. Назви найбільший спільний дільник чисел 18 і 24.
А = {1,2,3,6, 9,18}
В = { 1, 2, 3, 4, 6, 8, 12, 24}
А ⋂ В = { 1, 2, 3,6}
Найбільшим спільним дільником чисел 18 і 24 є число 6.
Завдання 8, с. 26. Розфарбуй.
На допомогу:
На сьогодні все!
Бережіть себе!!!
П'ятниця, 29 травня
Останній день занять
Пам'ятка
"Правила безпеки життєдіяльності під час літніх канікул"
Останній дзвоник!!!
Дзвінок останній лине дистанційно...
В онлайн-режимі дзвоник лине радо.
Скликає школярів усіх на свято.
Душа болить, сльоза в очах тремтить.
Як швидко пролетів цей рік, як мить...
В традицію вніс зміни карантин та ми зібралися всі як один.
Вітаю учнів 3-а класу з останнім дзвоником!
Нарешті шкільні муки залишилися позаду,
і лунає довгоочікуваний останній дзвоник.
Хочу побажати, щоб за літо отримані знання в голові не вкрилися павутинням,
щоб часу вистачило на повний відрив і ульот.
Нехай відпочинок буде яскравим і найкрутішим, нехай дні щастя тягнуться так само довго, як увесь навчальний рік.
Дорогий мій 3-А!
Від щирого серця вітаю всіх вас з початком літніх канікул.
Тож бажаю усім вам добре і змістовно відпочити, набратися незабутніх вражень та сил перед початком нового етапу навчання.
Повертайтесь у вересні засмаглими, оздоровленими і готовими до нових подорожей у країну знань.
Літо – радісна пора,
Літу рада дітвора.
Літо – це купання в річці,
Загорання на травичці
І рибалка на зорі.
Літо раде дітворі,
Бо за літо всі зростуть,
Вітаміни запасуть,
І на осінь всі ураз
Перейдуть в наступний клас.
Шановні третьокласники! Вітаю вас з Останнім дзвоником. Бажаю самого, самого найкращого. Головне-добре відпочити і набрати сил для навчання, адже цікаве ще попереду. Бажаю успіхів!!!
Комментариев нет:
Отправить комментарий